Gå til innhold

Den ansiktfagre tråden - Post dine beste ansiktsbilder


Tom&Jerry

Anbefalte innlegg

"Hun til venstre er bare fail" hva slags idiotisk kommentar er det? De jentene der er på det beste 14 - 15 år, og så sitter det en voksen kar og kommenterer utseendet deres? Det er helt latterlig. Bare fordi noen har postet et bilde av to jenter, som åpenbart er "virkelig", så ser jeg ikke vitsen med å bedømme ansiktene deres på den måten. Skal jeg finne et bilde av deg i RRP og poste det her? Regner med at du ikke har problemer med negative kommentarer, særlig ikke når du er flink til å bedømme andre :)

Skal være enig i at det var et smålig idiotisk svar av MrLuni, men når man legger ut bilder og spør om meninger rundt bildet, så må det da være lov å begrunne meningene sine, på en saklig måte?

Man poster bildene på eget ansvar, og jeg regner med at man spurt vedkommende om å legge ut bilder av dem, om de kommer fra Facebook.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er snakk om andre menneskers ansikt, jeg synes det er rimelig dårlig gjort å rakke ned på noen for noe de ikke kan noe for. Jeg lurer på hvilken rett noen har til å legge ut bilder av noen som ikke er av seg selv, for så å ville ha "tilbakemeldinger" på ansiktet. Da kan man legge ut bilde av seg selv.

 

En tinger å legge ut bilde av noen man syner er fager, det er noe helt annet å legge ut et bilde av noen og ønske tilbakemeldinger og diskusjon rundt det. Om denne tråden er til for å diskutere og "rate" andres ansikt, så kommer ikke jeg til å poste et eneste innlegg til i denne tråden. Det vil i min bok være galt. Jeg synes det er helt latterlig å sitte på internett å diskutere andre menneskers utseende.

 

Jeg kan poste bilder av kvinner jeg synes er vakre, men jeg kommer ikke å sitte her å si at noen er stygge eller kommentere hva jeg ikke liker med den aktuelle personen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er snakk om andre menneskers ansikt, jeg synes det er rimelig dårlig gjort å rakke ned på noen for noe de ikke kan noe for. Jeg lurer på hvilken rett noen har til å legge ut bilder av noen som ikke er av seg selv, for så å ville ha "tilbakemeldinger" på ansiktet. Da kan man legge ut bilde av seg selv.

 

En tinger å legge ut bilde av noen man syner er fager, det er noe helt annet å legge ut et bilde av noen og ønske tilbakemeldinger og diskusjon rundt det. Om denne tråden er til for å diskutere og "rate" andres ansikt, så kommer ikke jeg til å poste et eneste innlegg til i denne tråden. Det vil i min bok være galt. Jeg synes det er helt latterlig å sitte på internett å diskutere andre menneskers utseende.

 

Jeg kan poste bilder av kvinner jeg synes er vakre, men jeg kommer ikke å sitte her å si at noen er stygge eller kommentere hva jeg ikke liker med den aktuelle personen.

Jeg vil ikke det kalles å rakke ned på folk. Det er jo bare et spørsmål om man mener det er attraktivt eller ikke.

 

Mener du også at "kjendiser" heller ikke burde kommenteres?

Lenke til kommentar

Hva syns dere om ho da?

 

Jeg synes ikke hun var noe særlig pen.

 

Tips til alle som legger ut bilde av seg selv her; det er kanskje ikke det beste stedet å spørre fremmede om hva de synes om ditt utseende i en tråd som stort sett domineres av de aller fineste kjendiser, supermodeller og lignende. Ta det heller i Recent Picture-tråden.

 

Jeg sier ikke at bildet jeg siterer nødvendigvis var han/hun som postet, men bare som en generell huskeregel for tråden. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mener du også at "kjendiser" heller ikke burde kommenteres?

Selvfølgelig. Om noen er i dårlig form eller har stygg klesstil, ser jeg ikke noe galt i å kommentere det, men det er noe helt annet å kommentere hvorvidt de er pene eller ikke. Det er tross alt noe man ikke kan noe for.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Om noen er i dårlig form eller har stygg klesstil, ser jeg ikke noe galt i å kommentere det, men det er noe helt annet å kommentere hvorvidt de er pene eller ikke. Det er tross alt noe man ikke kan noe for.

Jeg skjønner ikke at du syns det er noe bedre å kommentere. Du kan da ikke noe for hva slags klær du liker, hva slags musikk du liker, eller hva slags jenter du liker..

 

btw, ville du noen gang sagt til en jente at "hun er i dårlig form"? :p

Lenke til kommentar

Jeg er forresten uenig i at man ikke kan forandre sitt eget utseende. Man kan gjøre ganske mye med sitt eget utseende, ikke bare klesstil og lignende, men også det fysiske ved seg selv. Jeg tenker ikke på plastisk kirurgi. Forandre vekt (trene for å bli større eller mer muskuløs, eller trene for å ta av vekt), klippe håret, begynne å stelle seg, linser i stedet for briller (hvis man ikke passer med briller) osv.

Endret av Zeke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...