Howard Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Ta en titt på denne tråden i forumet hos ABIT. Er det flere som opplever liknende problemer med ABIT IC7/IS7?
Boralis Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Ja,mic virker ikke i det hele tatt og av og til blir det en rumble lyd i høytalerne.
Kannern Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 LOL!! jeg prøvde mic'en i lydkortet mitt (ikke onboard lydkort) stemmen blir sikkelig dyyyyp og trreeeeeeeg. :o :o
tigerdip Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Er lyden på disse kortene bøgga ? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt hk, men nå begynner jeg å lure litt.....
Boralis Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Er lyden på disse kortene bøgga ? Tenkte jeg skulle kjøpe et slikt hk, men nå begynner jeg å lure litt..... Sikkert bare en driver oppdatering som skal til, tar jeg bort mic er alt ok.
tigerdip Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Godt du tar det med ro snekker'n for jeg leste litt i den tråden på abit-forumet og der begynte de å ta litt av etterhvert som de ikke fikk noe brukbar respons fra abit om saken :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå