Gå til innhold

Anmeldelse: Gray Matter (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv rundet spillet og opplevde aldri tempoet som tregt eller at man ble stående fast særlig lenge, spillet har også muligheten til å vise en oversikt over objektiver slik at man ser hvilke ting som gjenstår før kapittelet er over. Dermed skjønner man rimelig raskt hva som skal gjøres uten behov for walkthrough.

 

Om man liker adventure-spill er dette helt klart å anbefale, er fremdeles ingen andre sjangre som klarer å fortelle like gode historier, personlig vil jeg gi det 9 av 10.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg veldig til dette spillet.

Jeg vet det kan kjøpes fra tyske online spillselskaper, men jeg vil faktisk vente til det utgis offisielt i Norge og resten av Europa.

Vil gjerne ha dette på fysisk medium og muligens i Collector's Edition. ;)

 

Notis til Tormod Dag Fikse: Utgivelsesdato er vel strengt tatt ikke 2009? :no:

Lenke til kommentar

Gleder meg skikkelig til dette spillet, men siden jeg nettopp har begynt med World of Warcraft må jeg vite om det er månedlig betaling eller ikke. Noen osm har peiling eller?

 

Herregud folkens, her har jeg gjort en stor tabbe. Posten jeg har quotet er totalt feilpostet. Det var meningen å poste dette på DC Universe online tråden (den fra artikkelen som nylig ble laget). Skal ikke skje igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...