Gå til innhold

Gratis SMS fre nettet... hvor?


Anbefalte innlegg

hei!

 

 

 

jeg vil komme til buns i dette en gang for alle for her er det virkelig mye meninger rundt om kring...

jeg trenger en nettside det er GRATIS å sende sms! gjerne begrenset anntall men at det er GRATIS!

jeg er tom for penger på telefonen å har da heller ingen mulighet å sende sms for å registrere...

er det håp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meg bekjent er det kun følgende sider som er gratis:

 

Gulesider.no ( 5 sms per dag) - Ingen ulemper

Finnfirma.no (10 sms per dag) - Ingen ulemper

Eurobate.com (10 sms per dag) - 129 tegn, reklame på resten

Studenttorget.no ( 5 sms per dag) - 100 tegn, reklame på resten

Smsme.com (20 sms per dag) - 144 tegn, reklame på resten. smsme.com som avsender

 

Ser bort fra diverse operatører som tilbyr SMS fra interne sider.

 

Studenttorget sender i tillegg reklame på mail så lenge du er kunde, og Eurobate reklame både på mail og SMS. Dette er etter min mening helt uproblematisk. Mail kommer en par ganger i mnd og kan filtreres bort i spamfilteret (evnt bruk dette når du registrerer deg). Reklame-SMS fra Eurobate har jeg aldri sett noe til, men det står i vilkårene at man KAN motta ukentlige tilbud (kostnadsfritt selvfølgelig).

 

Smsme kan jeg ikke gå god for da jeg nettopp har begynt å prøve det ut (det er ikke nødvendig å oppgi personnummeret), men det ser ut som de kjører samme opplegg som Eurobate.

 

Alle andre sider gir uttrykk av å tilby gratis SMS, men leser du vilkårene nøye er det alltid snakk om å motta reklame-SMSer som DU må betale for. Som regel i prisklassen 5-30 kr PER stk, opp til flere ganger i uken. Dette er sider som:

 

biip/ung1881

jesms

freesms

dinsms

smsking

smsutopia

diggsms

 

 

Kom gjerne med tips hvis det er noen gratissider jeg ikke har fått med meg.

Endret av fakefox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei. Flott med god og utfyllende info fakefox. Jeg bruker gulesider ganske mye og var nå på vei til å kanskje prøve biip. Bra du ga info om mulig reklame og kostnader. Hater sånt "lureri"!

 

Ett tips: Har også registrert dama på gulesider og logger inn med hennes bruker når jeg har brukt opp mine sms. Jeg kan sende nye 5 sms med mitt nr som avsender også fra hennes innlogging ;)

 

Jeg bruker også finnfirma.no som virker på meg som er ganske seriøs og OK. 10sms/dag og du kan bruke eget nummer som avsender. Ingen reklame eller andre forpliktelser...

 

:)

Endret av TheChef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...