Gå til innhold

Sender og mottaker til bakhøytalere fins dette?


Anbefalte innlegg

Har 4 Dynavoice m65, men bare de som står i front er koblet til. Hvis jeg skal koble de bak til så må jeg rive lister og masse arbeid, ikke så kjekt i et nytt hus når alle listene er sparklet og malt, nok om det. Fins det sendere og mottakere så jeg kan gjøre de trådløse? Har Yamaha RX-V465 og bak med høytalerene er det stikkontakter så strøm er ikke noe problem. Er det mulig å stille inn på denne forsterkeren noe delay på de som er koblet til med kabel sånn at alle spiller samkjørt i tilfelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony har dette. Tror også Philips har det. Men tror de er for de dedikerte forsterkerene deres.

 

Sony har denne: http://www.sony.no/product/haa-multi-room-adapters-and-speakers/waht-sa2#pageType=Overview

 

Men den fungerer kun mot de anleggene som har inngang for senderen til den.

 

Men det finnes løsninger for kabling også. Mange greier seg med små kanaler man legger over listene, disse bygger 1 cm ut, og får plass til begge kabelene. De kan også males i riktig farge.

 

Den andre er hvis man er heldig å har teppe fra anlegget og under sofa, så er det bare å legge en tynn kabel under der.

 

Eller gjøre som meg, gå via loftet. Men ikke alle er så heldige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...