Gå til innhold

kondens iphone 4:(


noreg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med tanke på at du ikke kan ta ut batteriet så trur jeg du sliter litt, offte så funker det å ta ut batteriet og legge telefoen til tørk en stund. Hvis man har litt flaks så funker det.

kanskje vurdere å kjøpe en telefon som takler norsk klima.

Det går an å ta ut batteriet, ligger manualer/how to om dette på nettet..

Har du innboforsikring så bruk den...tror ikke du kommer noen veg med å klage til Apple vedr. dette..

 

Prøv dette http://elliottback.com/wp/how-to-fix-a-wet-iphone/

 

Og dette http://www.powerbookmedic.com/iphone/

Endret av O276
Lenke til kommentar

så du annbefaler å ta ut batteriet.? eller vente til imorgen, å ta kontakt med butikken jeg kjøpte den ifra?

 

Dunno..

Jeg viste bare til at det går an å ta ut batteriet..

Hva med en hårføner?

 

Aner ikke hvordan fuktskaden er, men iPhone 4 har fuktføler i seg og hvordan den funker aner jeg ikke, min funker ihvertfall etter å hatt den både på badet og ellers andre fuktige områder (skibakken og ute i regn)..

Lenke til kommentar

Vær så snill... Hvem vil gi deg gode råd når du oppfører deg som en unge i trassalderen?

 

- Gi meg godteri mamma.

 

- GI MEG GODTERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fikk du lyst til å gi denne ungen en pose seigmenn nå? Nei. Sånn er det med deg og, noreg.

 

EDIT: Leif

Endret av Hanske
  • Liker 3
Lenke til kommentar

HANSKE? RART ATT Æ E LITT FORBANNA? BRUKT TROSS ALT 6 TUSEN KRONA PÅ DEN? KANSKJE PENG DU TJENNE KVAR DAG TE DÆ DET?

 

Jeg skjønner deg godt, men med innlegg som det du har der, skrevet med store bokstaver og 1000 utropstegn, får jeg ikke lyst til å google saken, og se hvordan den kan løses.

 

Min inntekt har ikke du noe med, men jeg skjønner at 6000 kroner som går til spillet er kjedelig for deg. Men alikevel - oppfør deg som et voksent menneske. Da får du mer sympati, og mere hjelp.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HANSKE? RART ATT Æ E LITT FORBANNA? BRUKT TROSS ALT 6 TUSEN KRONA PÅ DEN? KANSKJE PENG DU TJENNE KVAR DAG TE DÆ DET?

 

Om du er forbannet på forumet kommer ikke det til og hjelpe deg, har god forståelse for at det er sure penger, men ingen hjelper noen som skriver med caps lock og bare er sur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...