Gå til innhold

Min account ble hacket, når kommer den på status igjen?


Anbefalte innlegg

Tittelen sier seg selv egentlig, hehe.

 

Jeg spilte ut mitt gamecard, og kanskje 4 dager etterpå, så sa en kompis; "Ka faen gjør du i botanica,du e lvl 80, og klokka va 05:00?"

 

Ble mistenksom, og det viste seg at en kar hadde hacke tbrukeren min med keylogger, noe spyware eller malware greier.

 

Fikk "restored" accounten og sa ifra om at jeg hadde fulgt stegene for å få fjernet keyloggeren.

 

Det var det jeg skulle, og jeg fikk beskjed om å bare vente når jeg hadde fullført stegene..Har ventet en stund nå, uten noen beskjeder fra dem...Har prøvd å ringt pg sendt mail, ingenting :D

 

I'm pissed aofff! I want warcraft, NAO!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får håpe at du lærer til nesten gang da. Ikke gå over veien på rødt lys :)

haha, tulling!

 

 

Viste seg at det var et eller annet spyware/malware som lå på pcn min og logga alt av passord osv.

 

Men jeg kontakta technical support, en grei kar der som fikk åpna kontoen min : ))))

 

wow raping i natt da >D

Lenke til kommentar

Hei, ringte selv til suport for ca 10 minutter siden. Kjerringa sa at hun skulle åpne kontoen min men da eg prøvde å logge på stod det fortsatt locked due to suspicious activity. Tar det litt tid før det blir registrert eller?

oida hehe,, har ikke sjekket denne tråden på lenge!

 

Men, jeg ringte til technical support fordi at de på account support har full kø hele tiden. Han aktiverte brukeren min på telefon og han la ikke på røret før jeg fikk logget meg inn på brukeren, grei kar..

 

Så det gikk ganske fort! Ring inn igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...