Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hår på brystet/magen?


Gjest Gutt_19

Anbefalte innlegg

Jeg syns du går litt vel aggresivt til verk her mister wolf. dkny er ÉN jente som har svart på tråden (til tross for at du sa du skulle generalisere litt). Jeg er nok enig med deg, på grunnprinsippet i hvertfall. La forskjellene være der, men la gutter også få bestemme som de vil! Hvis han ikke VIL ha hårene der, kan han ikke få fjerne dem da? Det er hva han føler er best for ham selv og hans selvfølelse.

 

Jeg er en jente, og har absolutt ikke noe i mot hår på menn i det hele tatt. Eksen min var en ape av dimensjoner, men jeg var nå like forelsket i ham fordet. Det har ingenting å si.

 

Trimming og å holde det på et nivå hvor man ikke for pusteproblemer når man ligger på kassen hans, eller blir kvalt av lange tjukke hår mens man suger, er greit nok.

Hvorfor går jeg aggresivt til verks? Jeg håper jeg har gjort det klart at jeg både er for å trimme og fjerne hår som det er altfor mye av, eller som er spesielt skjemmende.

 

Jeg lot også dkny vite at hun ikke må ta mine meninger direkte inn mot seg, men siden hun var den eneste jenten som hadde skrevet her så var innlegget ment mot jenter som henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dkny

*masse svada og banning*

 

 

Ok, nå skrev jeg et svar tilbake, men når jeg tenker meg om er vi jo enige?? Du legger masse ord i munnen på meg som jeg ikke har sagt! Jeg synes OGSÅ det er greit med litt hår, "når hårstråene blir synlige på den store brystkassa" er da helt ok?? Og veiviser og legghår er greit som jeg faktisk skrev.

 

MEN når det er ALTFOR MYE, som i TS sitt tilfelle, og han tilogmed er misfornøyd selv om han er mann SÅ FJERN DET FOR FAEN!! (for å banne litt som deg)

 

Skjønner derfor ikke heeeelt poenget med det lange innlegget ditt. :tease:

 

 

Nå vet jeg ikke hvorfor jeg synes kroppshår er utiltrekkende, men jeg tror det er fordi det minner meg om gamle menn. Har jo som de fleste andre sett menn i alle aldre vanke på stranda og synes eldre har så utrolig mye, mens de unge ofte har mindre. Er sannsynligvis derfor. :) Så har dere en forklaring.

 

For meg er masse kroppshår dermed ikke noe som skiller menn fra kvinner, men heller unge hingster fra gamlinger... :ohmy:

 

Håper ingen behårete her tar seg nær av det, isåfall tenk så mye jenter må høre om gutters preferanser om "runde former og langt hår" som wolf her skrev os.v. :roll:

 

---

 

 

Til TS:

 

Her er noen linker:

http://men.webmd.com/guide/for-men-only-hair-removal

http://www.mbcsenteret.no/laser/haarfjerning.html

 

:) Lykke til! Vurderer faktisk å ta laserbehandling av bikinilinje selv til sommeren, men har ikke så mye hår heldigvis, så det er bare kanskje-kanskje.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Håper ingen behårete her tar seg nær av det, isåfall tenk så mye jenter må høre om gutters preferanser om "runde former og langt hår" som wolf her skrev os.v. :roll:

 

En feil gjør ikke en annen feil mer riktig.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Anorexia_nervosa

http://www.doubletongued.org/index.php/citations/megorexia_6/

 

Kroppsfiksering er et problem og jeg synes det er unødvendig begge veier.

Lenke til kommentar

Ok, nå skrev jeg et svar tilbake, men når jeg tenker meg om er vi ikke uenige?? Du legger masse ord i munnen på meg som jeg ikke har sagt!

Ja, jeg skrev også at du ikke burde ta mitt svar til deg som et personlig angrep.

 

Jeg synes OGSÅ det er greit med litt hår, "når hårstråene blir synlige på den store brystkassa" er da helt ok?? Og veiviser og legghår er greit som jeg faktisk skrev.

Så bra da. Du ga uttrykk for at menns kroppshår/kjønnshår er noe de ikke burde være stolte over (ref. til ditt siste innlegg på side 1).

 

MEN når det er ALTFOR MYE, som i TS sitt tilfelle, og han tilogmed er misfornøyd selv om han er mann SÅ FJERN DET FOR FAEN!! (for å banne litt som deg)

Hvor er jeg uenig?

 

Tenk om du hadde en jente som var veldig behåret og hun ikke ville barbere seg? Og så måtte du ligge og kose på rygghårene hennes? Og jo menn er opptatt av kvinners utseende. Thats a fact. Kvinner må også få si sin mening!

Igjen - hvor står det at jeg setter pris på veldig hårete jenter (eller gutter for den saks skyld)?

 

For meg er masse kroppshår dermed ikke noe som skiller menn fra kvinner, men heller unge hingster fra gamlinger... :ohmy:

Det er noe som skiller unge hingster fra eldre hingster.

 

Håper ingen behårete her tar seg nær av det, isåfall tenk så mye jenter må høre om gutters preferanser om "runde former og langt hår" som wolf her skrev os.v. :roll:

Her er jeg også rimelig lei av dere kvinner, den griningen om at dere får høre så mye om deres utseende og hvordan det burde være. La meg bare få sagt det med en gang - menn opplever akkurat det samme. V-formet overkropp, markerte kjeveben, godt hårfeste, store hender, høyde - bare noen ting som menn både hører og leser om hver dag og hva som er "idealet". Men det er helt greit, fordi kvinner vil selvfølgelig ha det som til en viss grad er motsatt av dem.

 

Du skjønner i tillegg ikke et viktig poeng hos meg, noe du gir uttrykk for når du hele tiden refererer til hvordan det for meg ville ha vært å ligge med en jente med hår på ryggen.

 

Menn tiltrekkes av kvinnelige egenskaper, og det er ofte noe som er motsatt av dem selv. Myke hender, lys stemme, smalt ansikt, feminine former. Menn har vesentlig mer kroppshår enn kvinner, fordi kvinner generelt har relativt lite hår på kroppen. En mann vil selvsagt da finne en kvinne attraktiv når hun har lite kroppshår og det er vel også her hårfjerning hos kvinner bunner ut, nemlig fordi grunnlaget er å fremme egen feminitet. Hygiene, estetikk osv. kommer i andre rekke.

 

Også må du ikke ta denne posten like personlig som du tok den forrige. Dvs før du redigerte den :--)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Her er jeg også rimelig lei av dere kvinner, den griningen om at dere får høre så mye om deres utseende og hvordan det burde være. La meg bare få sagt det med en gang - menn opplever akkurat det samme. V-formet overkropp, markerte kjeveben, godt hårfeste, store hender, høyde - bare noen ting som menn både hører og leser om hver dag og hva som er "idealet". Men det er helt greit, fordi kvinner vil selvfølgelig ha det som til en viss grad er motsatt av dem.

 

Ja så ikke klag over å oppleve det samme, da. Du skrev jo et maks langt grinebiterinnlegg på forrige side der nå som du opplevde det, det er du som griner over det.

 

Synes ikke jenter griner så mye, de er mer opptatt av å forandre seg etter det gutter vil ha, som hun jenta som tilogmed startet en tråd her pga en poll hun hadde sett om gutter likte "innie" eller "outie" utseendet nedentil og lurte på om det var viktig...

 

 

Ikke alle jenter liker forresten noe som er motsatt, mange liker det som er estetisk vakkert og ungdommelig.

 

Jeg synes forøvrig lite hår er viktigere enn alt det du nevner, for min del driter jeg i v-overkropp, store hender og fin kjeve.

 

Akkurat som ikke alle gutter liker jenter med runde former, mange liker tynne istedet og synes små pupper er greit.

 

 

 

hele tiden refererer til hvordan det for meg ville ha vært å ligge med en jente med hår på ryggen.

 

Hele tiden? Jeg sa det 1 gang. :!: haha

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Jeg gir meg i denne diskusjonen jeg, dkny. Det virker som om du bare nevner ting bare for å si det motsatte av meg og det orker jeg ikke.

 

Selvfølgelig finnes det gutter og jenter som ikke bare liker det jeg nevnte, men at folk også liker andre ting og at dette går på kryss og tvers er jo en selvfølge. Det som derimot flesteparten av kvinner og menn synes er mest attraktivt ser man tydelig på større spørreundersøkelser, og det stemmer ganske godt overens med naturens svar på forskjellene mellom mann og kvinne.

Lenke til kommentar

Akkurat som ikke alle gutter liker jenter med runde former, mange liker tynne istedet og synes små pupper er greit.

 

hva er din definisjon på jenter med runde former, og tynne jenter?

 

Hvorfor spør du meg og ikke ham, når det var han som skrev det med runde former først? :hmm:

 

 

 

wolf: What, jeg er jo faktisk ærlig, skriver jo ikke bare for å skrive noe...men jaja. Vi begge håper vel TS finner en bra måte å fjerne det overflødige på, så han blir fornøyd, og det er det viktigste i tråden. :D

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Akkurat som ikke alle gutter liker jenter med runde former, mange liker tynne istedet og synes små pupper er greit.

 

hva er din definisjon på jenter med runde former, og tynne jenter?

 

Hvorfor spør du meg og ikke ham, når det var han som skrev det med runde former først? :hmm:

 

Jeg spurte deg fordi du sier at noen gutter liker jenter med runde former, mens andre liker tynne jenter. Jeg vil vite hva din definisjon er, fordi det er mulig jeg er uenig. :p

 

Dette er litt OT, men wth.

Lenke til kommentar

 

Jeg spurte deg fordi du sier at noen gutter liker jenter med runde former, mens andre liker tynne jenter. Jeg vil vite hva din definisjon er, fordi det er mulig jeg er uenig. :p

 

Dette er litt OT, men wth.

 

Vel, mr wolf skrev dette først, og har fått 3 plusser, så hvorfor ikke spørre ham, og de som ga plussene, før du spør meg:

La jenter ha en formfull kropp, en myk stemme og langt hår

 

:roll: evt lag en egen tråd, så får du nok et par definisjoner du kan være enig eller uenig med.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

 

Jeg spurte deg fordi du sier at noen gutter liker jenter med runde former, mens andre liker tynne jenter. Jeg vil vite hva din definisjon er, fordi det er mulig jeg er uenig. :p

 

Dette er litt OT, men wth.

 

Vel, mr wolf skrev dette først, og har fått 3 plusser, så hvorfor ikke spørre ham, og de som ga plussene, før du spør meg:

La jenter ha en formfull kropp, en myk stemme og langt hår

 

:roll: evt lag en egen tråd, så får du nok et par definisjoner du kan være enig eller uenig med.

 

Fordi det var du som kommenterte at noen gutter liker runde former, andre liker tynne.

 

Det wolf sa har ingenting å gjøre med det. Han sa også en formfull kropp, som jeg anser som noe annet enn runde former..

Lenke til kommentar

 

Det wolf sa har ingenting å gjøre med det. Han sa også en formfull kropp, som jeg anser som noe annet enn runde former..

 

Det han sa er veldig mye av det samme i mine øyne, og like mye å spørre etter definisjonen på. Når jenter er formfulle så er jo formene runde, hva ellers, kantete? Hakkete? :) Føler det blir litt mye brorkjærlighet, det virker som du VIL være uenig med meg og ikke ham. Kanskje det er derfor det er så få jenter her på forumet. Nei, jeg tar det ikke som en god forklaring på hvorfor du spør meg og ikke ham.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

 

Det wolf sa har ingenting å gjøre med det. Han sa også en formfull kropp, som jeg anser som noe annet enn runde former..

 

Det han sa er veldig mye av det samme i mine øyne, og like mye å spørre etter definisjonen på. Når jenter er formfulle så er jo formene runde, hva ellers, kantete? Hakkete? :) Føler det blir litt mye brorkjærlighet, det virker som du VIL være uenig med meg og ikke ham. Kanskje det er derfor det er så få jenter her på forumet. Nei, jeg tar det ikke som en god forklaring på hvorfor du spør meg og ikke ham.

 

Uansett, det jeg mener er at du kan være tynn og formfull samtidig.

For de fleste gutter er vel dette idealet...

Om gutter liker veldig tynne, eller overvektige kvinner, vil jeg heller si at det er en slags fetish.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...