Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

Bra ting å si, når det var Xelix som opprettet tråden.

Lenke til kommentar
Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er.

Lenke til kommentar
Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

ehm... viss dere leser i første posten på denne tråden så har jeg skrevet screenshot... ikkje at det skal være noen standard på screenshotet.

At eks de må vær så og så fine......

 

Ting kan være stygt for deg. Men kan være fint for andre......

Lenke til kommentar
Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er.

... Hva mener du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...