Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

Skrevet

Hva som er pent eller ikke er ganske subjektivt. Eller mener du at det bare skal være lov å poste bilder av gnome og e17 eller hva du måtte mene er penest? La nå folk poste hva de bruker.

Skrevet
Forresten, når jeg ser hvor stygge de siste skrivebordene til Xelix og hotstian er så føler jeg at denne tråden er midlertidig ødelagt til noen poster er pent et (izte hjelp!), det blir liksom som at dere gikk i feil retning fra standard skrivebordoppsett for deres wm/de.

Bra ting å si, når det var Xelix som opprettet tråden.

Skrevet

Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er.

Skrevet

ehm... viss dere leser i første posten på denne tråden så har jeg skrevet screenshot... ikkje at det skal være noen standard på screenshotet.

At eks de må vær så og så fine......

Ting kan være stygt for deg. Men kan være fint for andre......

Skrevet

Ikke kom her og skryt du da. XeLix sin er jo søt forhold fluxbox er.

... Hva mener du?

Skrevet (endret)
er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv..

Kanskje du kan «lol»-e det

:!: Eller "101"-e det

Endret av objorkum
Skrevet
er det mulighet for og legge til gnome ? uten og reinstallere osv..

Kanskje du kan «lol»-e det

lol.

Men jeg har kde nå, og vil ha GNOME. KDE ser for windows ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...