Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, emerald på window borders. Temaet er mer eller mindre hardcoded til venstre layout på buttons, men det kommer en ny versjon snart. Gidder ikke bruke tid på å patche det selv :D

Må ikke glemme dropdown terminal, guake :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjører Arch.

Så ikke vitsen med dropdown til jeg prøvde det selv, før hadde jeg x antall terminaler slengende over alt, nå har jeg en med flere tabs, som dukker opp hver gang jeg trykker f1 :D

Skrevet

Det som en gang var Xubuntu 10.10 bortsett fra at xfce er fjernet og inn har openbox og tint2 kommet

post-123402-1288282656,4948_thumb.png

Mye jobb med å fjerne xfce og få openbox/tint2 til å fungere til daglig bruk?

Skrevet

Det som en gang var Xubuntu 10.10 bortsett fra at xfce er fjernet og inn har openbox og tint2 kommet

post-123402-1288282656,4948_thumb.png

Mye jobb med å fjerne xfce og få openbox/tint2 til å fungere til daglig bruk?

Egentlig ikke, er bare å installere openbox og tint2, passe på at du har fikset menyen til openbox (ikke nødvendig, men veldig lurt) skrive inn hva som skal kjøres i autostart.sh til openbox. Også er det bare å fjerne det du ikke vil ha av xfce. Tar ikke mange minuttene.

Skrevet

754105.jpeg

Tilbake til elementary :)

Åy, slick og pent! :) Specs?

Siste elementary theme med dark panel hack

Lett hacket Faenza icon theme

Avant Window Navigator

Nautilus Elementary w/ breadcrumbs

Et eller annet elementary emerald theme som jeg ikke husker. Tatt bort window name, hvem trenger det når du ser hva som er i vinduet?

Arch linux ;)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Rimelig standard, så kanskje ikke så interessant. Men jeg syns standard-oppsettet til Ubuntu begynner å fungere veldig bra. Det eneste "ekstra" jeg trenger er vel AWN, som jeg har blitt 100% avhengig av.

Skulle gjerne hatt en skjerm eller to til ;)

post-67347-0-67239300-1290545482_thumb.png

Skrevet

Han har vell 2 skjermer regner jeg med

Han snakker vel om tiling-oppsettet på skjermen til venstre. Lurer forøvrig også på det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...