Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor i all verden installerer du Xubuntu og fjerner XFCE til fordel for Openbox? det blir som å installere Fluxbuntu og erstatte Fluxbox med GNOME osv.

Skrevet

Vakkert. Og nesten helt likt mitt oppsett. ;)

Ingen skam i å bruke elementary themes og patcher. Jeg mener det er ett av de definitivt peneste og mest gjennomførte for tiden. Burde leveres med som standard i ubuntu. Du burde også ta en titt på global-menu.

Kan du legge ut bakgrunden din?

Skrevet (endret)

post-119710-1266182355_thumb.png

En god stund siden jeg kom med et nytt screenshot her nå. Har i mellomtiden gått til anskaffelse av en ASUS UL30A, og gått over til Slackware64.

edit: xfce4 er som vanlig brukt :)

Endret av v3g4rd
Skrevet

post-183865-1266756897,5946_thumb.png

V3g4rd: funker spotify hos deg?d Når jeg starter det så kommer det opp en feilmelding om at det er noe galt med lydkortet mitt, noe det ikke er siden det funket fint når jeg kjørte Vista. Noen tips?

Skrevet

V3g4rd: funker spotify hos deg?d Når jeg starter det så kommer det opp en feilmelding om at det er noe galt med lydkortet mitt, noe det ikke er siden det funket fint når jeg kjørte Vista. Noen tips?

Virker fint og flott hos meg ja. Har du sjekket alsa-innstillingene dine? Det kan også være at flash-plugin'en i nettleseren din har "tatt kontroll" over lydkortet, slik at du må stenge ned nettleseren for at Spotify skal få tilgang til det.

Ehy,v3g4rd har du link til bakgrunnen? Den var jo magisk!

ditto

Enjoy!

Skrevet

Har installert Ubuntu 9.10 på den stasjonære, etter å ha kjørt Kubuntu 9.04 ei stund. Liker både KDE og Gnome, men bruker for tiden gnome siden jeg syns det er mest responsivt og konfigurerbart.

post-13042-1267051904,0074_thumb.png

Skrevet

post-190626-1267577158,695_thumb.png

Sabayon Linux FTW :) Hatt den i to dager. Forferdelig system for en Windowsbruker, men klarer meg :)

Synes det ser bra ut jeg...

Sabayon? Er ikke det sånn ca verdens mest bloatede distro?

• 2 uker senere...
Skrevet

post-190626-1267577158,695_thumb.png

Sabayon Linux FTW :) Hatt den i to dager. Forferdelig system for en Windowsbruker, men klarer meg :)

Synes det ser bra ut jeg...

Sabayon? Er ikke det sånn ca verdens mest bloatede distro?

mulig... hva legger du i bloat ?

Skrevet

Sist jeg prøvde sabayon var den fullastet med ufattelig mye programvare de fleste absolutt ikke har bruk for, mye dobbelt opp, utrolig mye "bling" aktivert som default.. Men nå er det noen år siden sist, så det er mulig de har forbedret seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...