Gå til innhold

Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skal desktop-mod guiden døpes på ny? "Original" desktop der alle ser identiske ut? :D

 

Den menyknappen er et langt steg på vei. Desktop-search applet-saken som har gjort sin inntreden i Gnome i senere tid er også ganske ålreit. Skal apps som beagle, som jo egentlig er fabelaktig, ta av må det være lett tilgjengelig, og ting er ikke lett tilgjengelig når man må lete frem til riktig meny-entry for hver eneste ting man ønsker å gjennomføre.

Jeg kunne forresten ønske Gnome kjørte på med litt ordentlige muligheter for keybinding... De hadde jo multimedia-keys pakka før, men den har vel blitt faset ut for lengst. Per i dag føler jeg meg hemmet dersom jeg bruker Gnome, for ting tar så fryktelig lang tid dersom jeg skal flytte musa og klikke meg her og der uansett hva jeg skal(...men så kjører jeg heller ikke Gnome til vanlig, men det ligger jo inne...).

Lenke til kommentar
Her er min deskop for øyeblikket. Lurer p om jeg skal sette inn noen småting laget i Samurize.

 

 

Det der lignet ikke særlig på en Linux-desktop...

 

Foreslår at tittelen på emnet blir endret til : "Screenshot av Linux-desktop (Modem Warning)"

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar

Noen KDE alternativer til gnome-main-menu:

Trykk på bildene for å gå til kde-apps.org siden.

 

Tasty menu for KDE:

m41866-1.png

 

Så har du også KBFX, som jeg personlig ikke likte sist gang jeg prøvde det, men det forsøker å erstatte Kmenu med en WinXP/Vista lignende meny:

m24898-2.png

 

K Menu Gnome, forsøker å rydde opp i KMenu med å plassere Gnome iconer i en egen mappe og motsatt for gnome.

m31025-1.png

.deb: http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=31031

slack: http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=31028

Trykk på linkene for å se previews.

 

Emnu:

Har ikke prøvd denne selv, men er jo et alternativ.

m46166-1.png

Endret av Mental
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...