Gå til innhold

Rock Band 3 Instrumenter..

ReGaiN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om noen butikker her eller i sverige som har gitaren og keyboardet inne?

Sjekka med Cdon.com og gamezone, men de får det ikke inn før januar. Skulle gjerne hatt dette før jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den jeg har tenkt til å kjøpe, men virker ikke som det er noen butikker i norge som har den, bare nettbutikker og de er utsolgt...

Skrevet

Jeg preordra gitaren hos CDON, og fikk sendingsbekreftelse like før helga. Antar de har fått inn et svært lite parti i forrige uke som bare gikk til å ta unna de som har forhåndsbetalt. Keytaren og spillet fikk jeg på launch.

• 2 uker senere...
Skrevet

Keyboardet er noe av det beste jeg har opplevd siden jeg spilte Guitar Hero 3 første gang(og det var mitt først GH). Anbefales selv om du ikke er en god keyboard-spiller. Men for all del, start på Pro Keys Easy eller medium. Mye bedre å lære deg å spille "normalt" før du går til den forenkla metoden spillet har å tilby.

Skrevet

Fikk tak i keyboardet, var bra lagd, men ikke helt min greie... Gleder meg sykt til gitaren :D men synd ingen nettbutikker har de inne før langt inn i Januar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...