WV Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Hei.. Har en Golf st 98 mod som har begynt og fusket når jeg kjører. Kjørelys og vifta skrur seg av og på (varierer hvor lenge det er av), Radioen og bremselys fungerer. ABS og parkbrems lyset lyser ellers er det mørkt. Har sjekket sikringer, men det hadde vært det så burde lysene vært av heletiden.. Noen som vet hva det kan være? Kan det fikses selv eller må jeg til mekaniker? Randi
SirAmp Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Hei! høres veldig ut som problemet jeg hadde på min -95 Vento, som i bunn og grunn er samme bilen. Da var det bryterne for blinklys/vindusviskere som var problemet. Å bytte disse var en smal sak.
Postkassestativ Skrevet 11. desember 2010 Skrevet 11. desember 2010 Kan være den kontakten under tenningslåsen, har skiftet 3 stk i vinter. Problemet er så enkelt som at låsen ikke tåler at det henger en rekke med dritt på nøkklene som ikke trenger å være der. Kjenner en som jobber på VAG-verksted og han skifter flere i uka
Mekker`n Skrevet 12. desember 2010 Skrevet 12. desember 2010 Enig med Fjernsyn. Kan høres ut som bakstykke på tenningslåsen. Prøv og lirk på tenningsnøkkelen og se hva som skjer.
WV Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 Mange smarte svar, takk! Har ikke så mye dritt på nøkelen, men skal teste om det funker. Da er det iallefall ikke en dyr sak å få fikset, å det er jo bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå