Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gal kjerring som maser


Anbefalte innlegg

Har opplevd en del desperate jenter som plutselig har tar helt av med msn-praten når jeg nettop har blitt kjent med de eller bare pratet med de en gang. Vanligvis pleier de å gi seg etter en måneds tid når de finner ut at de ikke får noe napp hos meg, men hun her tar helt kaken.

 

Hvordan får jeg henne til å, unnskyld utrykket, holde kjeft uten at jeg virker frekk? :p Hadde det bare vært så enkelt som å blokke, men hun går på skolen min også.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakke mindre med henne?

Eventuelt snakke skikkelig dirty til henne sånn at hun blir freaket ut, og slutter selv å snakke. Worst case er jo at det blir noe på deg, så jeg ville kjørt på med den siste :tease:

 

Snakker jo ikke til henne i det hele tatt, bare svarer på alle spørsmålene hun kommer med :) Hun er ikke attraktiv for fem øre da så jeg hadde glatt sagt nei :p

Lenke til kommentar

Støtter forslaget over. Hint om at du vil ta henne hardt, antar du hadde dette i tankene første gang det ble kontakt mellom dere, så regner med hun har litt utseende. Dermed blir worst case scenario at det blir noe på deg, som nevnt :)

 

EDit: Stryk dette.. Så ikke innlegget ditt. Vel, da faller planen i grus. Si "Brb, sms fra kjæresten".

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Si "Brb, sms fra kjæresten".

 

Hehe, ikke dumt, bortsett fra at jeg står som singel på facebook da og hun kommer garantert til å nevne det da. :p Må i hvertfall hinte til at jeg har null interesse for henne på en eller annen måte så hun forstår det, har prøvd lenge :)

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet. Men dette er kjæresten til en venn av meg, så det å være frekk og stikke av er heller ikke en løsning.

 

Masekopper er noe av det vanskeligste å komme seg unna.

Om hun er kjæresten til en venn av deg så er hun vel ikke ute etter noe? Evt. kun vennskap. Er hun så uinteressant?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Har aldri mistenkt henne for å være ute etter annet enn vennskap. Men vi har alle de personer hvor ting som normalt er interessant og spennende å snakke om med noen, er helt uinteressant og skaper usmak med disse. Vi går ikke overens, overhodet. For meg er hun døll, kjedelig, tørr, og har aldri noe utenom det vanlige å kaste fra seg. Likevel maser hun hele tiden.

 

Det er en problematisk atferd.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Har aldri mistenkt henne for å være ute etter annet enn vennskap. Men vi har alle de personer hvor ting som normalt er interessant og spennende å snakke om med noen, er helt uinteressant og skaper usmak med disse. Vi går ikke overens, overhodet. For meg er hun døll, kjedelig, tørr, og har aldri noe utenom det vanlige å kaste fra seg. Likevel maser hun hele tiden.

 

Det er en problematisk atferd.

Aldri vært borte i noe sånt faktisk, flesteparten merker jo om en person er uinteressert i det man prater om, og du kan vel ikke gi hun så mye om du er kortfattet?

Høres i allefall irriterende ut.

Lenke til kommentar

Det aller enkleste ville vært å spørre om hun var interessert i deg, da du ikke er i henne. Enkelt, smertefritt, raskt.

Interessert? - Ja.

Beklager, jeg er ikke..

 

Kaldt? kanskje, men det funker.

 

Når det er sagt tror jeg at "er sykt keen på hun søte jenten i b-klassen" hadde funket greit! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde en kompis med dette problemet. Mulig denne dame som masa på han var værre. Men etter et halvt år med masing, ba han rett og slett dama dra til helvete, sa at ho aldri kom til og få seg noe hvis ho holdt på slik og at ho aldri kom til og få han etter all masinga.

 

Det funka en stund men nå er hun på han igjen -.-

 

Så hvis ho blir for ille, vær frekk. Eneste som funker hos noen. Er værre hvis ho er venn med jenter som er attraktive og du evt. liker da :)

Lenke til kommentar

Letteste ville jo vært å si at du var homo, men kanskje ikke det lureste. De beste forslagene hittil:

 

"Er du interessert? Det er ikke jeg." /avslag

"Jeg er så jævlig keen på *random populær jente på skolen*, er dere venner? Kunne du spleiset meg med henne eller noe?"

 

Satser på den første, da den er den hederligste utveien. Sistnevnte kan skape "konsekvenser" for jenten du nevner, spørs hvor ille skolen din/denne jenten er.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...