Gå til innhold

Samsung Galaxy S - problemer med synkronisering og firmakontakter


kimroar

Anbefalte innlegg

Et spørsmål noen kanskje kan gi meg noen tips om:

 

Jeg har en Samsung galaxy S, oppgradert til Android 2.2. Jeg har satt opp telefonen til å hente epost fra to kontoer - en exchange-konto og en @live.no konto. Exchange er satt opp til å synkronisere vha Push, mens @live.no er satt opp til å sjekke post en gang i timen.

 

Ved flere anledninger har jeg sett at det feks om morgenen ligger drøssevis med mail på pcen, som ikke er synkronisert over på telefonen, enda den har vært påslått hele natten. Dette gjelder begge kontoene, og jeg finner ikke noen fornuftig forklaring. Telefonen har ingen høy/lavtrafikkperiode, og skulle vel sånn sett ha mottatt mail også i løpet av natta? I listen over kontoer står det tilogmed at den er synkronisert for få minutter siden, men mail er ikke hentet ned?

 

Noen som har noen erfaringer med dette?

 

På samme problem finner jeg heller ikke utav hvordan jeg kan søke og hente kontakter fra exhange-server (ikke egen konto). På min gamle iPhone var dette en genial løsning som lot meg fritt søke etter global contacts fra en liste, men på denne finner jeg det ikke...

 

Forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...