Gå til innhold

Gratisversjon av MS Office


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Hehe, godt poeng. Men for å bruke skydrive må man ha windows live essentials. Og det vil ingen ha på datamaskinen sin, så da er det utelukket!

Må nok skuffe deg igjen. Skydrive nåes via webben så du trenger ikke installere essentials. Autentisering og deling av filer gjøres til andre som har live(msn) konto, men man trenger ikke messenger på maskinen...

Men nå tror jeg skal slutte å missjonere mere for Live essentials 2011... :thumbup:

 

PS. Såg nå at skydrive har en synck katalog på 5 GB og denne katalogen styres vis Live Mesh. Live mesg finnes i allefall til OSX, så nå gjenstår det et program som gjør at resten (0,74%) av brukere kan bruke MS sin livesynk... :roll:

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Uansett er nye Live Mesh et skuffende produkt sammenlignet med Beta-versjonen (å droppe støtte for Win2k3 Server og XP er skivebom, og synkroniseringen er blitt tregere). Dropbox er i praksis et bedre alternativ. ;)

der er jeg enig. Å droppe støøte for tidligere OS, er et skritt tilbake.

Har ikke synkronisert noe annet enn favorittene. he he

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Har ikke synkronisert noe annet enn favorittene. he he

Da ville jeg heller brukt http://www.xmarks.com/ :)

Den gjelder jo bare firefox. Til firefox bruker jeg MozBackup og er strålende fornøyd med den. Siden jeg ber min browser å huske alle mine passord, så er det ikke så fristende å lagre passord ute i skyen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...