Gå til innhold

jobbe med playstation (3)?


  

33 stemmer

  1. 1. finne jobb som

    • på bakeri
      24
    • spille playstation
      9


Anbefalte innlegg

hei alle sammen :new_woot:

jeg spiller mye spill på playstation 3og lurer på om noen vet om jeg kan få jobb til å teste spill playstation 3. jeg har spillt på pc også men mest på playstation 3. jeg har nesten platinum på mange spill. spiller rundt 3 timer hverdag ( må gjøre lekser også selvom jeg ikke er god på skole :p )

hvis noen vet om jobb så vil jeg gjerne ha. det eneste jeg er litt god på er å spille og lage bakevarer (muffins og de ferdige pakkene) men tror ikke jeg kommer til å bli proff på matlaging selvom kakene smaker bra. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du egentlig hva en spill-tester gjør?

Du tror du får tilsendt ett spill, og skal sitte å spille gjennom?

Nope.

 

Du vil antagelig sitte på ett kontor, spille samme del av spillet 20 ganger på 20 forskjellige måter, for så lage en rapport på det du finner av feil, vente til det er fikset, spille gjennom samme del av spillet ett par ganger til for å sjekke at feilen er fikset, før du går til neste del av spillet.

Andre ting kan være å teste samtlige kombinasjoner av noe

 

Altså, latterlig mye repetering og veldig lite morro.

 

At du er god til å spille har veldig lite å si...

Lenke til kommentar

Folkens slut å rekruter nye arbeidsføre "uføretrygdede":p... bli heller spillannmelder.. lær deg html og php, og lag din egen side for spillanmeldelser. Hvis ikke kan du ta deg jobb i spillbutikk, mange spillbutikker tilbyr hjemlån av spill slik at ansatte kan vite noe om spillene, eks: Game, GameStop, Gamzone, Spaceworld, og platakompaniet. eller kombiner overnevte for faksimal lønningspotensiale. ikke bli trygdet, for det første blir inntekten din låst rett over fattigdomsgrensa, og for det andre er det ikke bra å sitte på raua å spille hele dagen, tro meg, jeg vet av erfaring;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HTML trenger du for å lage hjemmeside og du trenger ikke å skaffe det. Bare å åpne notepad i windows og begynne å skrive.

eks:

<html>
<body>
<h1>Velkommen</h1>
<p>Hei! Dette er min fantastiske side om spill.</p>
<b>PS: Ikke såååå fantastisk da!</b>
</body>
</html>

PHP er for å piffe opp websiden med ting som at folk kan skrive kommentarer, stemme osv....

 

men er enig med de over, kan like gjerne bli trygdet dersom eneste mål i livet er å spille world of warcraft. Man trenger ikke mer penger enn rett over fattigdomsgrensen til sånt. Uansett, jeg ville tenkt nøye gjennom en sånn avgjørelse, å være trygdet bærer meg seg en rekke ulemper i tillegg til trang økonomi. Vi kan jo begynne med å nevne "parasitt".

Endret av Warz
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...