Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"kjærestefobi"


Gjest Alidaaa

Anbefalte innlegg

Gjest Alidaaa

Jeg skjønner ikke hva som går av meg jeg! Jeg har noe jeg og vennene mine har negynt å kalle kjærestefobi.. vil si at jeg ikke takler kjærester.. eller det er vel heller ikke problemet, men her er saken

 

Jeg er en jente som er veldig tøysete og utadvent egentlig og digger å henge med gutter. de er liksom tøffere og mer morsomme enn jenter. men det er som regel sånn blander du deg litt formye inn i livet til en gutt begynner haan å like deg.. og jeg har ikke noe imot det , men jeg merker at hver gang en vennine sier noe sånt blir jeg helt flau og rar .. og hvis gutten sier rett ut at han liker meg blir jeg helt varm og rød, og helt "okey jeg må komme meg vekk herfra jeg måå bytte emne..!! " og hvis det er en gutt som spør om vi skal bli sammen .. jeg får helt fnatt.. selvom jeg kanksje liker gutten litt.. jeg bare soer nei samma søren liksom. Jeg har bare hatt 2 kjørester før og ingen av de var noe særlig serriøst.. bare gikk rundt og leide og litt sånt.. ikke no kyssing, selvom han ene faktisk gikk og masa når har du tenkt å kysse meg?? jeg husker det irriterte meg ganske .. det er bare å ta første steg det gutt!! jeg tør nemmelig ikke! heeh dette ble et rart merkelig inlegg men jeg trengte å få ut litt problemer. og håper du har noen tips til meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er du?

 

Synes ikke du bør legge så mye i det, om du ikke er ute etter en kjærestet så er vel ikke det et stort problem. Du er kanskje rett og slett ikke klar for noe forhold og vil helst bare ha det gøyt.

Kan jo også gå inn i det om foreldra dine er skilt og du vegrer deg litt med å gå inn i noe forhold pga du er redd for at det skal rakne.

 

Vil heller kalle det et problem om du vil ha en kjæreste men får som du sa det, fnatt når de tar kontakt med deg o.l.

Lenke til kommentar
.. jeg får helt fnatt..

 

Du vet det betyr kraftige irritasjoner i underlivet, sant? :whistle:

 

 

 

Fnatt er den danske betegnelsen på skabb, hovedsakelig i underlivet. På norsk har ordet fnatt fått en noe utvidet betydning. Ordet fnatt blir ofte brukt om situasjoner der man ikke holder ut en situasjon, feks. kløe, eller en alvorlig irritasjon i en eller annen form.

 

 

Endret av Sandra Sundet
Lenke til kommentar

Gjesteinnlegg som bryter reglene for gjesteposting vil bli slettet uten advarsel. Det samme gjelder innlegg som svarer på disse. I tillegg loggføres innlegg med IP-adresse så det er null problem å se at samme bruker står bak flere innlegg, hvis noen skulle være så lure å prøve seg på dette.

To innlegg har blitt fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...