Gå til innhold

Ratt og pedal for rn med bare venstre hand


halnes1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neimen om jeg vet. Blir vel et helg vanlig ratt uansett regner jeg med.

 

G27 er jo "kongen på haugen" for tiden så ville gått for det. Det er ofte mye force feedback, så jeg ville satt ned kraften på den ganske mye, ellers kan det bli slitsomt å kjøre med en hånd i lengden.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Ratt og pedal for en med bare venstre hand

hva anbefales?

Er lam i høyre armen med andre ord.

 

Det er bortimot umulig å finne ratt uten force-feedback og nettopp dette er vel det som vil gi størst problemer ifht til å bruke rattet med en hånd.

 

Der var en som skrev at man kunne slå FF fra på et fanatec ratt han hadde (slik han kan slå det fra uavhengig av spill-støtte), men ellers kan du gjøre som jeg har gjort: Jeg modifiserte min G25 med en knapp slik jeg kan slå av strømmen til de to motorer som er ansvarlig for FF etter behov. Det er ikke noe vanskelig - det verste var å få kuttet et passende hull til kontakten slik det ser bra ut.

 

Et annet moment er at G25 og G27 kommer med seperat girspak (i tillegg til paddle-shifts på rattet), men begge disse tingene er jo da ubrukelige for ditt bruk, plus at du da heller ikke trenger clutch-pedal, så jeg ville ha sett etter et ratt av en god kvalitet uten alt det ekstra (hvis mulig) og helst med innbygget mulighet for å slå fra FF så du ikke er avhengig av spillstøtte.

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...