Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2010 - luke 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en sjekk i loggen hos wikipedia, og jo, det er noen som har endret årstallet Macintosh Classic ble gitt ut, etter det ble sagt her.

At man stuper ned på et så lavt og umodent nivå bare for å ha større sjanse til å vinne konkurransen er helt utrolig.

Hadde jeg vært admin hadde navn+adresse forbundet med IPen blitt bannet fra konkurransen og alle fremtidige som en lærepenge.

 

Kilde:

http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Macintosh_Classic&diff=400643442&oldid=400590450

Tydligvis noen som ikke kunne la være å gjøre det.. synd, oppdateringen som kom kl. 1 om kvelden la bare til licensing, så sannsynligvis noen herfra :/

 

Det faktum at den etter den endringen kom ut en måned etter at den ble discontinued bør være et varselstegn til de fleste, hehe.

Endret av Ashen
Lenke til kommentar

Amanita Muscaria:

Da er det isåfall kun fordi du ikke har testet Seasonic X-series :tease:

 

Synes det var smålig å gjøre hån på en Amiga 500, kanskje en av de bedre datamaskiner noensinne med optimaliserte programmer skrevet i maskinkode. Jeg er like fornøyd med Amiga 500 mer enn 20 år etter, det samme kan ikke sies om noen av de titalls PCer jeg har hatt. Hvorfor optimalisere PC-programvare når man bare kan pøse på med hardware. :no:

 

En Amiga og King's Bounty, så har man "alt" man trenger.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Inntil det kommer noe annet en Alternate Frame Rendering så er det totalt verdiløst å ha SLI/CF og da trenger man heller ikke mer enn 600W PSU av god kvalitet.

 

"Hei, se på meg jeg har 3-veis SLI som trekker 1100W og 3-skjermoppsett. Den ene skjermen er bare 5 rammer bak de andre to og frameraten er hakkete som en sag, men jeg er kuleste mannen i gaten."

 

Kakeshoma:

Jeg tror ikke desifnet i X-serien hadde støttet noe mer en 750W. Husk det ikke er minimalt med kjøling i den.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ikke mobb PSU, jeg trekker 1245W fra vegg på pcen.

 

Watt kommer i andre rekke, man må også ha nok kontakter og ampere på 12v-linjene-

For eks mitt nye hovedkort som skal ha 8pin + 8pin + 6pin + 6 pin ( + evt 6pin for pci-e sporene)

kun for cpu og da er det ikke en eneste kontakt i skjermkortene enda.

 

Det trekker ikke mer en 600W , men har noen 600W PSU 15 8/6-pin kabler? Neppe.

Lenke til kommentar

Sa mannen med 980x som kjører på max pupp 3% av tia :tease:

 

Jeg hadde en Bloomfield før jeg byttet til 980x og jeg hadde ikke byttet prosessor dersom jeg var fornøyd. Jeg synes det er dumt hvis du mener jeg ikke brude ha kjøpt 980x selv om jeg var misfornøyd med den forrige prosessoren.

 

7 disker, 1 optisk drev, 980x @ 4 GHz og GTX 480 @ 800/1600/4000 drar drøye 500W.

 

Single-GPU gir bedre spillflyt enn multi-GPU selv om max FPS er høyere på sistnevnte. Jeg synes det er dumt å betale ekstra for å få en dårligere opplevelse. Jeg synes opplevelsen av å bruke utstyret er viktigere enn å kunne skryte av benchmarktall.

 

Hvis man ser bort ifra ulempene med multi-GPU så er det fortsatt ugunstig å spille på noe større enn 24" 1920x1200 pga punktoppløsningen og synsvinkel. Derfor er det totalt overkill med SLI/CF hvordan man enn snur og vender på det.

 

Multi-GPU er et nisjeprodukt. Det er idioti om folk flest skal begynne å putte 1200W PSU i PCen.

 

Treveis SLI har lite annet for seg enn at det ser kult ut med sidevindu og 3-4 opplyste skjermkort med vannkjøling.

 

Guru3D Rig of the Month - September 2010

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...