Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en dendro/achluo/koprofil mann


Toalettet

Anbefalte innlegg

Hallo. JKeg stiller meg åpen til spørsmål mot Dendrofili(Å være Seksuelt Opphisset av trær) og Achluofilli(Seksuelt Opphisset av natten/mørk)

 

Jeg har også en kjennskap til å være Kopro( Å avføre på noen/å bli dekt med avføring/Uropofili (å tisse på noen/å bli tisset på)

 

Bare å spørre! Jeg svarer på de aller fleste spørsmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du snakket om dette med venner? Deres reaksjoner?

 

Du er koprofil (muligens heller koproseksuell). Men er du i tillegg heteroseksuell/heterofil? Evt. homo- eller biseksuell/fil? Da du sannsynligvis ønsker å gjøre dette med én eller flere partnere, aight?

 

Når (alder) og hvordan fant du ut av dette?

Lenke til kommentar

Står du og runker ved siden av treet, eller tørrjokker du som en gal hannbikkje på det?

Eller googler du bare bilder av trær, drar frem lykkesnoppen og setter igang?

 

Og ja, jeg er seriøs.

 

Vel.. Det var jo litt i grove trekk, hehe. Å træ pinner inn i min gode bakdel tilfredstiller meg veldig godt. Også sitte på grener å onanere.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar spørsmålet mitt mtp om du har fortalt det til noen, og hva reaksjonene deres var. Jeg ser for meg at dette kan være viktig å vite for andre i samme situasjon. I samme gate: Hvordan formidler du dette til en partner?

 

Edit: Enda noe jeg kom på: Sover du med lyset av eller på? (Jfr. achluofil)

Endret av Jonta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Står du og runker ved siden av treet, eller tørrjokker du som en gal hannbikkje på det?

Eller googler du bare bilder av trær, drar frem lykkesnoppen og setter igang?

 

Og ja, jeg er seriøs.

 

Vel.. Det var jo litt i grove trekk, hehe. Å træ pinner inn i min gode bakdel tilfredstiller meg veldig godt. Også sitte på grener å onanere.

 

Au? Får du ikke flis?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...