Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for du er mye mer fornuftig enn Cassidy Tvillingene vet du.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Det er faktisk mer lønnsomt og praktisk å handle stort enn smått. Når jeg små handler så prøver jeg å forholde med under ca 300 til 400kr. Endret 19. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene handler hver fredag fordi det er sånn det passer best for oss to.😊😊
MR SPEED Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner CC de handler jeg oxo onsdag torsdag fredag etter vær andre 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner MR SPEED for å fortelle Cassidy Tvillingene at du handler både på onsdager, torsdager og fredager.😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner MR SPEED for å fortelle Cassidy Tvillingene at du skulle handle nå, men at du ombestemte deg.😊😊
MR SPEED Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner CC for å di nå sitter @SprengeMobil klistra foran tv å ser på fotball vm nå å roper nervøst MÅL MÅL MÅL å beste kameraten @TheDarkSycamore - SCM Roper hold skjeft din fotball idiot SM roper mål mål mål mål roper SM jeg roper hurra for SM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Mr-S, banner deg for å terge to brukere på samme tid. 🙃🙃 Endret 19. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du så at MR SPEED tagget to brukere og to personer samtidig.😉😉 Endret 19. juni 2021 av Ciaran og Ciara
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 CC, banner dere for jeg tror at dere to er trøtte nå. @MR SPEED nevnte fire personer, ikke tre. Er ikke dere to to personer? 🤔🤔🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tok litt feil i sted, men vi har rettet opp i rotet i den forrige posten vår nå. Men alle har lov til å gjøre litt feil av og til da.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 CC, banner dere for å ha endret sin forrige post. 🙃 1
MR SPEED Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene tok litt feil i sted, men vi har rettet opp i rotet i den forrige posten vår nå. Men alle har lov til å gjøre litt feil av og til da. Banner 😍CC.😍 det er love TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): CC, banner dere for å ha endret sin forrige post. 🙃 Banner ds roper ut møkka sport jeg roper heia FFK ER LAGET I MIN BY Å JEG ROPER MÅL MÅL MÅL DS 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene forstår at du er en sann FFK supporter.😊😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du postet et bilde av flagget til FFK her i Bannetråden v3.😊😊
MR SPEED Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banne fri kommentar for 1. Vi synger for Fredrikstadlaget Vi synger for Fredrikstad laget, Vi synger for Fredrikstad by. Hør på sangene våre Plankehaugen er vi. La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, osv 2. Hællæ! Hællæ! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! Hællæ! Hællæ! Fredrikstad er her! og holder du med (navn på bortelaget) Så skal du få se Guttæna køddær u`ikke med! 3. Når ballen rullær Når ballen rullær, og gutta scorær når hele stadion er glad! Vi er så mange som synger sammen, fordi vi elsker Fredrikstad. Alee, alee, alee, alee.... 4. Vi elsker RødHvit ( I love you baby) Vi elsker Rødhvit, vi elsker fredrikstad Vi elsker rdøhvit/ vi elsker Fredrikstad Vi elsker rødhvit, la la la la la la la 5 For Fredriksyad jeg synger høyt For Fredrikstad jeg synger høyt, hele natta, hele da`n Å Fredrikstad jeg elsker deg Du er Norges beste lag. 6 Jeg er rødhvit til jeg dør Jeg er rødhvit til jeg dør, Er rødhvit til jeg dør. jeg vet jeg kan, jeg vet jeg vil. Er rødhvit til jeg dør. 7 Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger. For vi er Plankehaugen, og idag får dere ban. Fredrikstad fotball sha la la la la sha la la la la Fredrikstad fotball sha la la la la 8 ÅÅåååå Ut å krige Åååååååå ut å krige - for oss alle - for byen vår. Å hele laget blør med røde og hvite drakter på. Å Fredrikstad er derfor helt umulige å slå 9. Når Fredrikstad spiller en kamp. (Ropes) resten synges ( deles inn i to grupper.) (Når fredrikstad - > Når Fredrikstad) (Spilelr en kamp -> Spiller en kamp) (Og stadion er full av rød og hvite flagg -> røde flagg) (Da synger vi -> Da synger vi) (Og er så glad -> Og er så glad) (For våre hjerter banker nå for Fredrikstad ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner MR SPEED for nå forstår Cassidy Tvillingene at du vil snakke om fotball her inne.😉😉😊😊
SprengeMobil Skrevet 19. juni 2021 Skrevet 19. juni 2021 Banner Ciaran og Ciara for å ha fått med seg det siste som skjer i EM i fotball. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå