75192 Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 SprengeMobil skrev (31 minutter siden): Banner Halo for å ha blitt utfordret av ei jente til å spille. Vil du se hva jeg har kjøpt i det siste? BANNER SM YES YES YES YES FIKK alle 3 pakkene den 3 kom på døra i sted postennor er ikke så ille 2
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Halo for å ha fått alle tre pakkene da de kom. Her er det jeg har kjøpt i det siste: Boka om Megadeth-plata Rust in Peace, skrevet av Dave Mustaine, frontfigur i Megadeth og tidligere gitarist i Metallica, og selvbiografien til Judas Priest-vokalist Rob Halford som heter Confess. Begge bøkene er signerte, og ektehetsbevis fulgte med. Og litt merch fra Billie Eilish. To t-skjorter og den originale lua. Noen plater jeg fikk i posten, kjøpt hos Platekompaniet på nett: Pop Smoke - Shoot for the Stars, Aim for the Moon Lindemann - F & M PJ Harvey - Rid of Me 3
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Halo for å vise bilder av alt han har kjøpt når jeg viste bilder av alt jeg har kjøpt. 2
75192 Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 banner sm allt nei er en ting til er bilde av hm blir bilde av er ikke bilde av nå 2
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Halo for å ikke ville poste bilde av tingen som mangler. 2
Millennium-Blå Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner SM for å ville poste bilder av den tingen som mangler. 2x +3 =42. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Blåbanan for å komme med et regnestykke. 1
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke komme med et regnestykke. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner SprengeMobil fordi vi to er drittdårlige i Matematikk, vi veit at 1+1=2 og der stopper Matematikkunnskapen vår.
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Ciaran og Ciara for å ikke være så gode i matematikk som Blä er. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er helt ræva i Matematikk. 1
Gjest Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner 2c for dere klarer sikkert å lære en del matematikk
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Appelsinselger fordi vi to er ikke interessert i matematikk heller.
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Appelsinselger for å fortelle. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Appelsinselger fordi vi to liker rett og slett ikke matematikk, vi har aldri likt det og vi kommer aldri heller til å like det sånn er det bare.😊😊
Millennium-Blå Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Appelsinselger for å gi meg sjansen til å banne henne for første dag i dag, faktisk på lenge. Jepp, matte er morsomt! 2x + 8 7 =25. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november 2020 Skrevet 9. november 2020 Banner Blåbanan fordi vi to er uenige med deg der, vi syns at matematikk er gørrkjedelig.😪😪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå