Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Sprengemobil for å vurdere å opprette ny bruker. Det synes jeg ikke skal være nødvendig å gjøre. Vi har ingen rett til å bestemme om du vil bli moderator eller ikke. Personlig har jeg aldri reagert nevneverdig på noe av det du har skrevet her inne.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner Scar for å legge seg oppi hva jeg gjør i håp om å få Halo: Combat Evolved tilbake. Jeg vil gjerne si unnskyld til han, jeg er lei meg for å ha følt meg ansvarlig for å ha fått Halo: Combat Evolved ut av tråden.

Du har helt rett, det er eksisterende adm/mod/forumv. som bestemmer om noen medlemmer skal være adm/mod/forumv. eller ikke.

Lenke til kommentar

Banner Sprengemobil for å ha et behov for å beklage.

Det jeg mente var at du ikke bør la deg påvirke av hva vi mener. Hvis du fortsatt har lyst til å bli moderator, så synes jeg du skal gi blanke i hva vi mener og ta dine egne valg.

Hva er forresten "forumv."?

Endret av Scarvo
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Banner Nako for han har fått en like fra meg. Og si videre til @SprengeMobil at dette er ikke noe vondt mendt heller. Dette er mer oppvåkning og egen erfaringer fra våres ståsted. Ta dette mer som positiv kritikk og lærerikt inspirasjon. ? Og @Scarvo har fått to innsiktsfullt poeng (lyspæra) fra meg. Jeg er også så enig det Scar sier om Spre-M sine drømmer. Hvis Spre-M faktisk ønsker å bli en moderator, så syns jeg at det er verdt for han å bli det. Er også enig i det @Halo: Combat Evolved sier at det er ikke altid så særlig å henge med en som,... ...leker... er kanskje et feil ord å brukke, ...moderator i eningen. Jeg er fortsatt 100% sikker på at Halo ikke bryr seg i hva du drømmer om å bli Spre-M. Både jeg og han har nevnt det mange ganger, med at du Spre-M må roe med å leke/øve å bli moderator blant folk, det kan bli veldig frustrerende fra våres ståsted i lengden. Det regner jeg med at du skjønner,...eller!!.

Ingen av oss har nektet deg Spre-M i å bli moderator. Så klart er det jo et stort ansvar å ta, for din del Spre-M, så håper jeg at du klarer å bli moderator på første dagen. Nå vet jeg ikke hvordan de som styrer denne siden gjør dette med og ordne seg nye moderatorer. Om deg gir deg Spre-M en test først for finne ut om du faktisk er egnet for å ta den stillingen. Uansett, er jeg siker på at du vil oppdage at det er et svært stort steg å ta. Om du takler det steget finner du fort ut av når du kommer dit. ??

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (Akkurat nå):

Banner Sap for å kommentere.

Hvis noen atter en gang skriver om moderatorlek-kontroversen jeg forårsaket, så blir jeg rett og slett lei :cry: 

Banner Spre-M for det er forståelig. :yes: Samtidig må man også tenke på andre at det kan bli vell meget for noen enkelte i lengden. Du er tilgitt fra meg i verfall. Ikke gi slipp på drømmene dine. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...