Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheDarkSapling - SCM skrev (48 minutter siden):

Banner Halo for hva er det der for et apperat? ???

Banner TheDarkSapling - SCM ok skal prøve å forklare deg, Hilda er bare navnet på den boremaskinen eller, det er en veldig liten veldig veldig veldig liten lett boremaskin å holde i hånda som er ladebar, betyr den kan laddes med strøm fra usb leding, den kan brukes uten usb ledding den er til hobby bruk det er 3 hastigheter på hilda miro drill på den slow medium fast se video..... håper du skjønner bedre nå. plz si ja:cry:

Skrevet (endret)

Banner Halo fordi jeg syns at hvis man skal legge til noe ekstra, bør man skrive det under banningen sin istedet for å poste etter seg selv :) 

Endret av SprengeMobil
Skrevet (endret)

Banner Spre-M for å si videre til Halo, det var en veldig utdypende beskrivelse. Holdt mere nok å si boremaskin. ????? Den har en rar design, ikke bare bare å se hva det er med første øyekast. ???? PS: Takk for svar da. ???????

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet
Halo: Combat Evolved skrev (Akkurat nå):

Banner Spreng-Mobil vil du jeg skal bytte profil bilde av den hunden du å nako hater, du skriver jeg er altfor hyggelig her.

Banner Halo for jeg hater ikke det hunde bildet. Jeg syns faktisk den er både artig og kul på samme tid. Det bestemmer du. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...