Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner DenMørkeSpore for kan du redigere posten din. Jeg har bytta jobb nå. Jeg er utilfreds med det dere skriver om hvor jeg jobber.

Endret av Off to the Races
Skrevet
Off to the Races skrev (7 minutter siden):

Banner DenMørkeSpore for kan du redigere posten din. Jeg har bytta jobb nå. Jeg er utilfreds med det dere skriver om hvor jeg jobber.

Det er fint at du sier i fra. Det er ikke det. ? Det er jo litt din feil også, at du delte akkurat det med oss. ? Null stress, jeg kan godt endre den. ??

Skrevet
TheDarkSapling - SCM skrev (11 timer siden):

Banner Nako for han gir meg bare "en" usselig virtuell tommel. ???

BANNER DS jeg skal gi deg mange virtulle tommler:tease::tease::tease:

?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??   ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??  ?? ?? ?? ?? ?? ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...