Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner DenMørkeSpire for å være superfan av Cradle of Filth. Jeg liker jo noen av sangene til Bring Me the Horizon, og en av sangene på bandets nyeste album amo, heter Wonderful Life og gjestes av Dani Filth.

Skrevet (endret)

Banner off'n fordi BMTH har noen bra sanger. Hørte dem mye før helt til de startet med sånn radiomusikk.

TDS fordi vi er en hard gjeng, og navnet ditt har samme forkortelse som en jeg skrev mye med før ?

Endret av Chocolate-Monster
Skrevet (endret)

Banner Cho-M for den personen du nevner, jeg er den samme personen. Jeg har bare hatt et navne endring. Før hetet jeg TheDarkSeeds - SCM. ?? Hvis ikke, du regnener med min aller første profil, med navn @Hell_Frode. Da blir det to navne endringer, på en måte. :yes:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet

Banner Choc fordi jeg liker litt hard musikk selv, men spørs hva du legger i "hard musikk".

Jeg er ikke fan av black/death metal og sånt, men har funnet noen Dimmu Borgir-låter jeg liker og noen av Metallica.

Skrevet
N4K0 skrev (48 minutter siden):

Banner Choc fordi jeg liker litt hard musikk selv, men spørs hva du legger i "hard musikk".

Jeg er ikke fan av black/death metal og sånt, men har funnet noen Dimmu Borgir-låter jeg liker og noen av Metallica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...