Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Scar fordi han snakker om bilder.

For øvrig:

Spoiler

Det var da voldsomt til negativitet. Jeg sier noe i forbindelse med ett bilde og så blir det bortimot krangel.

Jeg sa bare at jeg syns strap-on'en på Björk-bildet virker helt random. Jeg har ikke sagt at Sap ikke kan bruke bildet, eller uttrykt sinne over det eller fordommer mot det.
Jeg kunne vel ikke brydd meg mindre om hva andre har som profilbilde, jeg heller. Hva som oppfattes som syting vet ikke jeg.

Hvis det skal være sånn at man ikke engang kan kommentere enkle ting på et og annet bilde, kommer det til å ende med at jeg ikke gidder å være her lenger.

 

Endret av N4K0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
N4K0 skrev (14 minutter siden):

Banner Scar fordi han snakker om bilder.

For øvrig:

  Skjul innhold

Det var da voldsomt til negativitet. Jeg sier noe i forbindelse med ett bilde og så blir det bortimot krangel.

Jeg sa bare at jeg syns strap-on'en på Björk-bildet virker helt random. Jeg har ikke sagt at Sap ikke kan bruke bildet, eller uttrykt sinne over det eller fordommer mot det.
Jeg kunne vel ikke brydd meg mindre om hva andre har som profilbilde, jeg heller. Hva som oppfattes som syting vet ikke jeg.

Hvis det skal være sånn at man ikke engang kan kommentere enkle ting på et og annet bilde, kommer det til å ende med at jeg ikke gidder å være her lenger.

 

Banner Nako sorry jo men misforsto litt der, slapp av da ikke bli sur da. følte 2 var mot ds da 

Lenke til kommentar
N4K0 skrev (52 minutter siden):

Banner Scar fordi han snakker om bilder.

For øvrig:

  Skjul innhold

Det var da voldsomt til negativitet. Jeg sier noe i forbindelse med ett bilde og så blir det bortimot krangel.

Jeg sa bare at jeg syns strap-on'en på Björk-bildet virker helt random. Jeg har ikke sagt at Sap ikke kan bruke bildet, eller uttrykt sinne over det eller fordommer mot det.
Jeg kunne vel ikke brydd meg mindre om hva andre har som profilbilde, jeg heller. Hva som oppfattes som syting vet ikke jeg.

Hvis det skal være sånn at man ikke engang kan kommentere enkle ting på et og annet bilde, kommer det til å ende med at jeg ikke gidder å være her lenger.

 

 

Calling Dr Love skrev (36 minutter siden):

Banner Nako sorry jo men misforsto litt der, slapp av da ikke bli sur da. følte 2 var mot ds da 

Dette gjelder alle. Så klart skal dere få lov å si deres mening om et bilde eller hva det måtte være. Det er ikke min feil at spøken min ble dratt for langt om angående strap-on fra starten av, det var faktisk unødvendig å trekke den spøken så langt. Dere kunne heller ikke vite om humøret mitt var nede da. Så det er våres alles feil, dere burde ikke dratt den spøken for langt, og jeg kunne ikke vite at den spøken skulle bli så stor. Hvis jeg hadde vist det, da hadde ikke jeg dyrket den spøken i utgangspunktet. Det er derfor jeg reagerte sånn jeg gjorde fra starten av. Nå vil jeg veldig gjerne legge denne srapon greia i betong is. 

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette.

Det er bare sånn jeg er, hvis ting som er negativt/kritikk kommer for ekstremt ofte da kan man se til min frustrasjon eller sinnet avhengig av hvor ofte det kommer mot med.

Helt ærlig, jeg er dritt lei strapon spøken nå. Jeg kan fort reagere på det nå.

Fra nå av , ja det er greit, hele denne saken kan legges død nå.Jeg vil ikke høre en pip fra dette om 7 månder, 7 år, helst aldri.

Så lenge noe som kan virke neggativ/kritikk og holder seg gjevn flyt bort igjennom, da skal det gå greit. ? Jeg må jo også få lov til å si i fra om det er nok med den og den spøken.

 

PS: Dr. Langbein, jeg banner deg for å vise medfølelse.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...