Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner Ott"e"R'en for husker du mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange mange +++ sider siden i denne leken der du sa æsj til et *****oy bilde av ho Björk?

Her er den:

Der vat du skremt, gitt. :lol::rofl::rofl::lol:

Bjork_1_11920x1440_International_Star_Si

Endret av TheDarkSapling - SCM
Skrevet

Banner DenMørkeSpire for jeg ble kvalm av bildet fordi puppene var der, noe som ikke er tillatt å poste der. Jeg har adblocka bildet med AdBlock Plus, så ikke noe problem lenger for meg :p 

Spoiler

lana_del_rey_coy.0.thumb.jpg.7e2d66759105e52848198069a5a8b098.jpg

Skrevet (endret)

Banner DenMørkeSpire for å omgå bildet. NÅ SPYDDE JEG SOM FAEN :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: 

Endret av Off to the Races
Skrevet

Banner Off'en for at jeg hadde mine mistanker om at AdBlock bare leser profil navnet, ikke at den igjenkjenner bildet. Hvis den hadde igjenkjent bildet da hadde du ikke sett det bildet heller. :thumbup:

PS: Nei da, jeg skal være snill gutt. Bare klapp meg på virtuelle hode og si; snill gutt. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...