Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner winza for jupp er 96er.  Har jo hatt flere forhold osm har vart i rundt et år, så skal ikke si dette varer for alltid, men har ihvertfall funnet en jeg er villig å prøve med :)  Håpe det varer ;)

ehm og nei ettersom jeg er 96er så har jeg ikke noen barneplaner, haha det får vente til jeg har litt penger og standbein i livet til å være klar og forberedt for barn og ikke noe jeg stresser med at :b

Og nei det fra diskusjon er noe gammelt noe. Sånn nettflørting da jeg var 16 ellerno :b Hun har imidlertid kjærste selv og sånn så nei bare en gammel status :b

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for å tenke på det som ikke er så viktig

Banner også bk for hva mener du?

 

Banner winza for jupp er 96er.  Har jo hatt flere forhold osm har vart i rundt et år, så skal ikke si dette varer for alltid, men har ihvertfall funnet en jeg er villig å prøve med :)  Håpe det varer ;)

 

ehm og nei ettersom jeg er 96er så har jeg ikke noen barneplaner, haha det får vente til jeg har litt penger og standbein i livet til å være klar og forberedt for barn og ikke noe jeg stresser med at :b

 

Og nei det fra diskusjon er noe gammelt noe. Sånn nettflørting da jeg var 16 ellerno :b Hun har imidlertid kjærste selv og sånn så nei bare en gammel status :b

Banner cm for jeg er sikkert den eneste her på forumet som aldri har vært borti en dame før :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner bk for jeg har sosiale vansker så jeg er aldri ute å treffer folk :) Jeg sier dette her fordi jeg stoler på dere og dere vil ikke bruke dette mot meg senere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...