Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner cm for du må gjerne snakke med meg om det ;) Trist at det ikke går bra for deg :(

 

Mye stress her, og mer lyst til å komme vekk fra hjemmet enn noen gang før. Til og med moren min sier iblant at jeg ikke kan være der, men jeg har på den andre siden absolutt ikke lov til å flytte ut. Bor da hos kjæresten mesteparten av tiden.

 

Men det går bra mellom oss, blir bare bedre og bedre :) Deg da, cm?

Lenke til kommentar

Banner spritty for lol haha :p

Laksen: Bare kom ikke inn der jeg hadde søkt med skole osv, så vet ikke helt hvordan det blir nå, men snakka med rådgiver osv så blir ordna noe. (:

Det er jo bra, samme her, koser meg masse og jeg og kjærsten får bare sterkere bånd og er nok fremtidsplanene osv som også holder osss sammen nå i den perioden som vi ikke ser hverandre så mye.
Var sammen i 5 mnd og 1 dag nå :D

Lenke til kommentar

Banner laksen fordi jeg ønsker alltid å gjøre godt inntrykk på folk. Hver gang jeg forlater en person, snurrer det alltid i hodet om jeg har gjort noen dårlige inntrykk i dag, og hva jeg eventuelt har gjort galt. Utrolig energikrevende :(

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner spritty fordi, jeg tenkte sånn før, og tenkte sånn litt selv, men jeg følte meg så dobbelt liksom, jeg var en annen person en den jeg egentlig var, så nå har jeg sakte begynnt tenke mere på meg og jeg legger merke til folk godtar det eller legger nesten ikke merke til forskjellene engang. (Går med mye armbond,kjetting på buksa, planer om noen piercing, har bare 3 i øra.. + litt nagler osv.)

Så vær deg selv, så er oppførselen viktigere enn utsendet, og når man er seg selv så er som regel oppførselen grei automatisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...