Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Banner am for ingenting, er ung uføre. Ligger bare å later dagen lang

 

Banner cm for jeg er 22, gikk fra 2007 til 2010. Gikk første året på nytt igjen

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner Winza for hmm.. er det ikke noe du kan gjøre?! Starte på et annet yrke eller jobbe med planlegging på kontor eller noe. Ikke mye, men litt, siden blir sikkert kjedelig sope dagen lang?!

 

 

Banner cm for har vært slik dem siste 3 og et halvt årene, Har blitt slapp med årene og så har jeg måttet fokusere på vekten min hele tiden, gikk ned fra 108 til 78 fra oktober 2010 til oktober 2011 og innen slutten av 2012 veide jeg 108 igjen og nå veier jeg 118. Grøss og gru og jeg kan ikke huske hvor mange ganger jeg har vært sunn for å så få et tilbakeslag

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Banner winza for oida, er nok enklere om du finner deg et tidsfordriv. Vet ikke hvordan det er, men jeg blir ofte i dorligere humør av å være inne for mye. Må litt ut nesten. Vet ikke hva vennene dine gjør, men mulig bli med dem på det de driver med eller noe. Er koselig, skaper bedre kontakt og gjør det ikke fullt så vanskelig med å kontrolere vekta (:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Banner winza for oida, er nok enklere om du finner deg et tidsfordriv. Vet ikke hvordan det er, men jeg blir ofte i dorligere humør av å være inne for mye. Må litt ut nesten. Vet ikke hva vennene dine gjør, men mulig bli med dem på det de driver med eller noe. Er koselig, skaper bedre kontakt og gjør det ikke fullt så vanskelig med å kontrolere vekta (:

Banner cm for du har så rett men jeg er også så uheldig og ha asberger, ihvertfall fra hva jeg har blitt fortalt så jeg har store sosiale vansker så jeg tørr ikke å bli kjent med nye folk. Kan se for meg om 40 år som en gammel gubbe som sitter alene inni en liten ødelagt hybel mens ungene løper forbi ute og leker og gjør narr av meg

Lenke til kommentar

Banner Winza for du må vel kjenne noen fra før. Du behøver jo ikke bli kjent med nye, det er ganske vanskelig. Men vær med dem du kjenner, du har jo tid. Så blir du automatisk kjent med vennene dems etterhvert osv. Det kommer av seg selv, men vil tro ikke blir bedre av å ikke prøve heller.

Neida, ikke se alt så negativt, om 40år kan du likegodt sitte sammen rundt et bord med de beste vennene dine, nippe på en kopp kaffe eller en øl og se barna løpe forbi og kose seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...