Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner appelsinmakrell for å bli sur på storerbror bananlaks :p

Laksen: Du har hatt PS3 lengre enn mars Xp Husker du snakka masse om hvor mye du gama MW2 på PS3 før i tiden Xp Og at den bråkte så jevlig osv, var først rundt jul litt etter jul du gikk over til PC snakking Xp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner cm for det er ikke sant. Spilte aldri på ps3 etter mars, og slutga før etter en lang pause. Cod har jeg ikke spilg på år og dag og er ikke noe jeg vil assosieres med.

Skrevet

Banner laksen for om du hadde lest det jeg hadde skrevet skrev jeg at du slutta med PS3 rundt jul envei og gikk over til PC. Mars er noen mnd etter jul ;) Har ikke sagt du har spillt etter MArs heller. Og det er nå det jeg husker fra September i fjord osv da vi snakka. Xp

Skrevet

Banner cm for det kjenner jeg ikke til, og vil ikke assosieres med :p

Tatt flere selvinngrep på inngrodde negler på finger og tær selv. Jævlig vondt der og da, men betennelse forsvinner og smerten går vekk :)

Skrevet (endret)

Banner cm for jeg snakker om flere negler. De to opererte tærne er fine, men fikk på en tå og to fingre også. Det er koselig :p

De tå stortærne begynte ved juletide btw.

Endret av BananLaks
Skrevet

Banner laksen for oja, uff ikke bra, er det sånn man bare får eller kan man gjøre noe for å forebygge det, siden er sikkert ikke så deilig og vet ikke om det ser så deilig ut heller, På fingerne er det jo litt vanskeligere skjule å. Mulig det hjelper ikke klippe neglene for korte så de vokser ut i samme vinkel igjen ellerno?! (:

Skrevet

Banner cm for det er ofte å forebygge, men ikke i alle tilfeller. Tidligere, var det grunnet feilklipping, men ikke nå. Eller kanskje som følge til det, men klippet ordentlig etter det med tærne begynte. Ser ikke jævlig ut på fingerne da jeg "opererer" selv før betennelse slår inn. Må bare ikke få foreldrene mine til å få snok i det.

Skrevet

Banner cm for er 16 tirsdag. Men jeg vil ikke at foreldrene mine skal vite om dette. Legen hjelper ikke i det hele tatt på dette. Han tror det hjelper å rense det bare, når det er neglen nedi kjøttet som er problemet. Jeg renser med steriliseringsmiddel på det jeg bruker, clorhexidin etter, og fucidin etterpå der igjen. Rent og pent, og går bra.

Skrevet

Operasjon hos kirurg er så komplisert at jrg måtte ha vært hjemme i noen dager og ikke kunne gå. Jeg snakker om selv"operasjoner" der jeg fjerner den delen nedi kjøttet sjæl :)

Gjest Bruker-182691
Skrevet

Fittehorebukk, jævlig fint banneord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...