Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Nathalie fordi det er unødvendig å spolere! :(

 

Banner Latias fordi nei, du er visst ikke det. :)Hva angår det deg hvem jeg erklærer min kjærlighet til? Ærlig talt, jeg får jo NULL privatliv. Herregud. Du skal ikke bare ta passordet mitt, da, så har du fri tilgang til innboksen min til enhver tid? =)

Jeg vil at vi skal isolere oss fra alt sammen. Jeg hater alt annet enn deg. :(

 

FAEN FOR NOEN BRUTALE KONKLUSJONER DU TREKKER OM MEG. JEG BLIR FAKTISK SÅRET. Jeg stiller ingen krav. Ikke i det hele tatt. Bare vær deg selv, okei? Jeg elsker deg. <3

Banner Vida fordi jeg har alltid visst at du er en sånn jente. :)Okay, nå overdriver du FÆLT. Hvorfor ikke bare sende passordet på PM i stedet for å lage et SÅ stort nummer ut av det? Fy faen altså.

Banner Vida fordi hater du hele verden? :(

 

SKJERP DEG. SIDEN NÅR FIKK DU RETT TIL Å HA DINE EGNE MENINGER OM TING? Det er alt du krever? At jeg skal være meg selv? <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er du ikke sammen med vida lengeR??

 

Banner Latias v1.1 fordi seriøst? :rofl:

 

 

 

Men nå stikker jeg. Spolerer alt. Snakkes.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi Latias liker forkortelser. :love:

 

Banner Vida fordi jeg har alltid visst at du er en sånn jente. :)Okay, nå overdriver du FÆLT. Hvorfor ikke bare sende passordet på PM i stedet for å lage et SÅ stort nummer ut av det? Fy faen altså.

Banner Vida fordi hater du hele verden? :(

 

SKJERP DEG. SIDEN NÅR FIKK DU RETT TIL Å HA DINE EGNE MENINGER OM TING? Det er alt du krever? At jeg skal være meg selv? <3

Banner Latias fordi jeg har alltid visst at du var en sånn gutt. :)Herregud. Hvis du ville ha passordet mitt kunne du da for faen bare ha spurt. Just for the record har jeg samme passord på alt jeg har passord til, så du får kose deg. =)

Med unntak av deg, ja. :(

 

BEKLAGER SÅ MEGET. I ET LYKKELIG ØYEBLIKK GREIDE JEG VISST Å GLEMME AT JEG ER UNDERDANIG OG VERDILØS. SKAL IKKE GJENTA SEG, FOR FAEN. Det er det eneste jeg ønsker. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi hissig er bare fornavnet hennes.

 

Banner Latias fordi jeg har alltid visst at du var en sånn gutt. :)Herregud. Hvis du ville ha passordet mitt kunne du da for faen bare ha spurt. Just for the record har jeg samme passord på alt jeg har passord til, så du får kose deg. =)

Med unntak av deg, ja. :(

 

BEKLAGER SÅ MEGET. I ET LYKKELIG ØYEBLIKK GREIDE JEG VISST Å GLEMME AT JEG ER UNDERDANIG OG VERDILØS. SKAL IKKE GJENTA SEG, FOR FAEN. Det er det eneste jeg ønsker. <3

Banner Vida fordi takk skal du ha. Føler meg så jævlig spesiell. :)Skjønner du ikke selv at jeg trenger passordet ditt slik at jeg kan kontrollere alt du gjør? Jaja, gjort er gjort. Det positive er at du kun har ett passord, blir litt enklere å holde oversikten i hvert fall.

HVA HJELPER DET Å UNNSKYLDE NÅ? INNSET DU VIRKELIG IKKE ALVORET I DET DU HAR GJORT? Det er det du skal få. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi jeg aner faktisk ikke. Du får nesten spørre Latias, han kjenner meg best.

 

Banner Vida fordi takk skal du ha. Føler meg så jævlig spesiell. :)Skjønner du ikke selv at jeg trenger passordet ditt slik at jeg kan kontrollere alt du gjør? Jaja, gjort er gjort. Det positive er at du kun har ett passord, blir litt enklere å holde oversikten i hvert fall.

HVA HJELPER DET Å UNNSKYLDE NÅ? INNSET DU VIRKELIG IKKE ALVORET I DET DU HAR GJORT? Det er det du skal få. <3

Banner Latias fordi hvorfor det? Det er Melissa som er spesiell, ikke du. Selvsagt skal du ha pasdordet mitt. Du skulle bare spurt før, det er ikke noe problem i det hele tatt. =)

Hva annet kan jeg gjøre enn å unnskylde meg, da? :cry:Tusen takk. Jeg lover å aldri forlange mer enn det. Jeg elsker deg. <3

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...