Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias for å ikke vite hva det er. :p

 

Banner Vida fordi er det så mange? :shrug:

 

Jeg mener det. Hadde jeg retweetet det ellers?

 

Vet du, du er litt småsøt når du liker meg. :blush:

Nja. Litt for mange.

 

Det vet jeg ikke. Kanskje du bare retweeter alt jeg sier for å få flere followers selv.

 

Synes du det? :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å ikke vite hva det er. :p

 

Nja. Litt for mange.

 

Det vet jeg ikke. Kanskje du bare retweeter alt jeg sier for å få flere followers selv.

 

Synes du det? :blush:

Banner Vida fordi som om du vet. :(

 

Går fint! Fritid har jeg nok av for tiden uansett. :p

 

Faen, der avslørte du meg. Ikke si det høyt da, jeg vil ikke miste følgere! :ph34r:

 

Ja, jeg synes det. Og så synes jeg at det er litt småsøtt at vi først møttes i denne tråden, og på ni måneder har vi greid å planlegge hele livet vårt sammen. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi som om du vet. :(

 

Går fint! Fritid har jeg nok av for tiden uansett. :p

 

Faen, der avslørte du meg. Ikke si det høyt da, jeg vil ikke miste følgere! :ph34r:

 

Ja, jeg synes det. Og så synes jeg at det er litt småsøtt at vi først møttes i denne tråden, og på ni måneder har vi greid å planlegge hele livet vårt sammen. :love:

Banner Latias fordi jeg vet! :ohmy: Det er den der TV-serien med den der Heartbeat-introen. Den der "Heartbeat, why do you miss when my baby kisses me? Heartbeat, why does a love kiss stay in my memory?" Den!

 

Bonusbanner deg for å ha mye fritid. Det har jeg også lyst på. :ermm:

 

Vi kan holde det mellom oss. Lover å ikke informere følgerne dine!

 

Vi er litt småsøte sammen, sånn helt egentlig. Aller søtest i virkeligheten. jeg gleder meg til å dele hele livet mitt med deg. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg vet! :ohmy: Det er den der TV-serien med den der Heartbeat-introen. Den der "Heartbeat, why do you miss when my baby kisses me? Heartbeat, why does a love kiss stay in my memory?" Den!

 

Bonusbanner deg for å ha mye fritid. Det har jeg også lyst på. :ermm:

 

Vi kan holde det mellom oss. Lover å ikke informere følgerne dine!

 

Vi er litt småsøte sammen, sånn helt egentlig. Aller søtest i virkeligheten. jeg gleder meg til å dele hele livet mitt med deg. :love:

Banner Vida fordi åh nei, er det den der serien med det nynorske navnet på NRK? I så fall må du ikke fortelle skolen min at jeg vet om den, ellers blir jeg vel utvist!

 

Bonusbanner deg fordi for mye fritid er bare kjedelig. Jeg savner hverdagen min. Jeg savner dramaet i livet mitt. :( Har du litt drama å låne bort?

 

Takk, I owe you one! Noe jeg kan gjøre?

 

Can't wait! Blir så herlig å flytte til Bodø i 2012. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi åh nei, er det den der serien med det nynorske navnet på NRK? I så fall må du ikke fortelle skolen min at jeg vet om den, ellers blir jeg vel utvist!

 

Bonusbanner deg fordi for mye fritid er bare kjedelig. Jeg savner hverdagen min. Jeg savner dramaet i livet mitt. :( Har du litt drama å låne bort?

 

Takk, I owe you one! Noe jeg kan gjøre?

 

Can't wait! Blir så herlig å flytte til Bodø i 2012. :wee:

Banner Latias fordi Med hjartet på rette staden! Der har du det. :wee: Hva får jeg for å ikke informere skolen din?

 

Hold deg unna drama. Seriøst. Jeg får angst av drama. :( Har nok å gi bort hvis du insisterer, men ... Herregud, jeg får KOLS bare av at ordet!

 

Jeg kommer på én ting du kan gjøre, men det er litt vanskelig pdd. :blush:

 

Ååh, jeg gleder meg til å få deg hit!

 

Banner Mac fordi dvs. at kjæresten min tok feil da. Hah, sjeldent syn! :wee:

Banner Latias fordi HEI, DET VAR HAN SOM SKREV FEIL. DIN DUST. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi Med hjartet på rette staden! Der har du det. :wee: Hva får jeg for å ikke informere skolen din?

 

Hold deg unna drama. Seriøst. Jeg får angst av drama. :( Har nok å gi bort hvis du insisterer, men ... Herregud, jeg får KOLS bare av at ordet!

 

Jeg kommer på én ting du kan gjøre, men det er litt vanskelig pdd. :blush:

 

Ååh, jeg gleder meg til å få deg hit!

Banner Vida fordi jeg får generell studiekompetanse = flytter til Bodø = får være med deg. Er ikke det nok for deg?

 

De siste dagene har jeg levd uten drama. Er så herlig at det ikke kan beskrives! #denfølelsen

 

Spytt ut. Hva som helst for deg.

 

Banner Latias fordi HEI, DET VAR HAN SOM SKREV FEIL. DIN DUST. :(

STFU. DU KUNNE HA TOLKET DET PÅ RETT MÅTE, HVORFOR GJORDE DU IKKE DET? IKKE LEGG SKYLDA PÅ MEG! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nathalie for å smile. :)

 

Banner Vida fordi jeg får generell studiekompetanse = flytter til Bodø = får være med deg. Er ikke det nok for deg?

 

De siste dagene har jeg levd uten drama. Er så herlig at det ikke kan beskrives! #denfølelsen

 

Spytt ut. Hva som helst for deg.

 

STFU. DU KUNNE HA TOLKET DET PÅ RETT MÅTE, HVORFOR GJORDE DU IKKE DET? IKKE LEGG SKYLDA PÅ MEG! :(

Banner Latias fordi det er mer enn nok for meg.

 

Oi. Det der høres så befriende ut at jeg ikke engang kan forestille meg det. Ikke engang når jeg prøver hardt. :(

 

Hva som helst? Da vil jeg at du skal kysse meg når du kommer hit.

 

I HELVETE DA, HVORFOR SKAL ALT PRESSET LIGGE PÅ MEG NÅ PLUTSELIG? NÅR FOLK IKKE FORMULERER SEG RIKTIG ER DET IKKE OPP TIL MEG Å TOLKE MENINGEN BAK.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...