Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Joey fordi ikke jeg heller. foreveralone.jpg. :(

Banner Vida for å ha lærere som er dumme som gås. Wtf? :ermm:

Seriøst? I så fall, RIP. Jeg elsker deg. :love:

Banner Latias fordi jeg får masse meldinger. foreverinlove.jpg. :love:

Intet nytt at norsklærerinna mi ikke er den skarpeste. :roll:

Tusen takk, kjære. Jeg elsker deg også, samme om jeg er død eller levende. :love:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi jeg får masse meldinger. foreverinlove.jpg. :love:

Intet nytt at norsklærerinna mi ikke er den skarpeste. :roll:

Tusen takk, kjære. Jeg elsker deg også, samme om jeg er død eller levende. :love:

Banner Vida fordi okay da, det får egentlig jeg også. Lånetelefon dør vel snart av overbelastning. foreverinlove.jpg indeed. :love:

Hvordan våger hun å behandle kjæresten min på den måten? :ohmy: Skandaløs oppførsel.

Jeg vil helst ha deg levende. Håper du forstår hvorfor. :huh:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å være foreverinlove.jpg! :love:Bonusban for å skrive engelsk. Damn.

Jeg er smartere enn henne, så hun ser meg som en trussel for stillingen sin. Jeg kunne tatt over any time.

Hvorfor prøver du å ta livet av meg hele tiden, da? :ohmy:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi følelsen av å være foreverinlove.jpg er priceless. Engelsk er gøy!

Haha, såpass ja. Sleiping. Tipper du hadde gjort en utmerket jobb i forhold til henne.

Jeg er bare ærlig! Ikke min feil at ærlighet dreper deg! :cry:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å smelte meg. Med vilje. :love:Jeg elsker deg!

Til og med katten min er mer intelligent enn henne. Og jeg har ikke egentlig en særlig utpreget intelligent katt. :hrm:

Du er bare helt fantastisk. Ikke min feil at jeg ikke takler så sterke følelser. :cry:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å smelte meg. Med vilje. :love:Jeg elsker deg!

Til og med katten min er mer intelligent enn henne. Og jeg har ikke egentlig en særlig utpreget intelligent katt. :hrm:

Du er bare helt fantastisk. Ikke min feil at jeg ikke takler så sterke følelser. :cry:

Banner Vida fordi det var med vilje ja, men hvordan visste du det? :ohmy:Jeg elsker deg også! <3

HAR DU KATT? HVORFOR HAR DU ALDRI NEVNT DET? :scared:

Hvem sin feil er det da? Gud? :ermm:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg kjenner deg. Jeg merker det når du er ondskapsfull av intensjon.

Fordi jeg ikke vil ha katt. Derfor.

Sannsynligvis. Han har skapt meg følelsesmessig svak, bare for å sørge for at jeg skulle falle ekstra hardt for deg. :ermm:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi stalker du din egen kjæreste? Det er ondskapsfullt! :cry:

Ikke vil ha katt? Hvorfor ikke? :scared:

Da så! Jeg forstår, det er flott at han vil at dette skal fungere. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi hva? Er ikke det heller lov nå? :ermm:

Liker du katter?

Hvis han virkelig ville at dette skulle fungere, ville han plassert oss nærmere hverandre. Eller tror du avstanden er en del av taktikken hans for å bygge oss sterkere?

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi du kan stalke meg helt til du blir blå i trynet. Lykke til. :p

Har ikke et spesielt forhold til katter, men jeg vil at vi skal ha en katt når vi flytter sammen dersom du ønsker det.

Kanskje det. Avstanden er nok en del av planen hans. Duden tester tålmodigheten vår. =(

• Liker 1
Skrevet

Banner Bundy fordi hater du meg? :ermm:

Banner Latias fordi takk. Heldig for meg at du er en såpass enkel person å stalke også, da. :fun:

Jeg har heller aldri hatt noe spesielt forhold til katter. Man kan ikke kommunisere med dem, og man kan ikke gå tur med dem. Min katt er dessuten allergisk mot folk. Hund ftw.

True love waits. :love:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...