Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Grøgg fordi hva mener du? Jeg stod akkurat opp. God morgen. :)

Oh My Fucking God, det der er noe av det vakreste jeg har lest!

Banner Latias fordi da tenkte du vel riktig, vil jeg anta. Jeg har alltid vært stormforelsket i deg. Helt fra første øyeblikk. Følelsene mine blir sterkere for hver eneste dag som går. Hvis du bare visste hvor utålelig lyst jeg har til å kysse deg, og sove med deg, og tilbringe hele resten av livet mitt tett inntil deg, hadde du sannsynligvis besvimt av overbelastning. Dette er skadelig.

Men jeg elsker det. Og jeg elsker deg.

Banner Vida fordi har jeg verdens beste kjæreste eller har jeg verdens beste kjæreste? DU ER HELT SINNSSYK! JEG ELSKER DEG! :cry::love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi jeg sovnet igjen straks etter det da, det er unnskyldningen min. Dessuten hadde det vært galt å forstyrre deg når du ligger og sover så søtt. ;)

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi du hadde tvilsomt fått noe svar uansett. På den tiden sover jeg ganske tungt. :(

Du er søt, faktisk. :love:

Banner Vida fordi nettopp, det forsterker bare påstanden min. ;)

Vet du hva? Jeg synes du er litt småsøt når du sover. Liker det. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å være overlegen. Liker det. ;)

Jeg hadde vært tusen ganger søtere hvis jeg fikk sove med kjæresten min. Nå for tiden er jeg egentlig bare depressiv når jeg sover. :(

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias for å være overlegen. Liker det. ;)

Banner Vida fordi det sa mordi også. :ohmy:

Hvor lenge tror du at greier å holde ut uten kjæresten din? Sånn helt ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi jeg må jo komme godt overens med svigermormi om jeg skal ha sjans på datteren hennes. Er det galt?

Er du helt sikker? Det er enda lenge igjen til sommeren. Overlever du så lenge?

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi fortell henne at jeg er glad i henne, men at jeg foretrekker datteren hennes. ;)

Dør du, så dør jeg også. Så enkelt er det. :)

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi vet du hva? Jeg tror faktisk hun blir lettet over å høre det. Skal videreføre beskjeden nå med det samme. :)

Stfu! Ingen av oss får lov til å dø. :cry: Brb, må finne en måte å lindre dødsangstsmertene mine før jeg seriøst dør.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...