Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi BERGENSEREN min var innom! Banner Latias fordi hvorfor er det alltid du som får bestemme reglene? Banner Vida fordi jeg er to måneder eldre enn deg. Derfor. 1
felicity Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi BERGENSEREN min var innom! Banner Latias fordi jeg visste det. Hun er også kjæresten din. Alle andre enn meg, altså. Til og med epler og bergensere. Faen for en verden. Banner Vida fordi jeg er to måneder eldre enn deg. Derfor. Fysisk sett, ja. 1
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi jeg trenger noen å snakke med.
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi BERGENSEREN min var innom! Banner Latias fordi jeg visste det. Hun er også kjæresten din. Alle andre enn meg, altså. Til og med epler og bergensere. Faen for en verden. Banner Vida fordi er det et problem? Jeg har en fetisj for bergensere. Banner Vida fordi jeg er to måneder eldre enn deg. Derfor. Fysisk sett, ja. Okay, det der tar jeg ikke som et kompliment. Kan umulig ha vært noe positivt. 1
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi ingen bryr seg om meg.
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Chillax fordi ikke om meg heller. 1
felicity Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi Pink Lady og Frk. Bergen bryr seg sikkert. 1
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi det der er faktisk ikke noe morsomt, Latias. Du har mange, sikkert veldig mange som bryr deg om deg, mens jeg. Ingen liker meg. Ingen bryr seg om meg. Ingen trøster meg på en av de tøffeste dagene i livet mitt hittil. Jeg har det helt jævlig. Livet mitt suger. FUCK MY LIFE.
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Chillax fordi det er synd at du har det på den måten. Banner Latias fordi Pink Lady og Frk. Bergen bryr seg sikkert. Banner Vida fordi kanskje det, men ingen av dem er på talefot med meg for tiden. Jeg vil at du skal bry deg! 1
felicity Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg bryr meg ikke det aller minste om noe som helst annet enn deg. Dette vet du da godt. 1
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg bryr meg ikke det aller minste om noe som helst annet enn deg. Dette vet du da godt. Banner Vida fordi så fint for deg da. Jeg skal ikke plage deg mer. Du får leve et lykkelig liv sammen med kjæresten din fra Oslo. Han elsker deg. Han gjør virkelig det. Dette har vært hyggelig, og jeg håper virkelig at det varer livet ut. <3 1
felicity Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi ok, fy faen. Du er helt sinnssyk. Aner du hvor lykkelig du gjør meg? Aner du hvor høyt jeg elsker deg? Aner du hvor innmari forelsket jeg er? Du betyr ALT for meg. Absolutt alt. Jeg er din helt til døden skiller oss, samme hva som måtte skje. Du er det beste som har hendt meg noen gang. Den beste og viktigste delen av livet mitt. Herregud, det finnes ikke ord for hva jeg føler for deg. 1
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi hysj, det skulle være en hemmelighet! Banner Latias fordi ok, fy faen. Du er helt sinnssyk. Aner du hvor lykkelig du gjør meg? Aner du hvor høyt jeg elsker deg? Aner du hvor innmari forelsket jeg er? Du betyr ALT for meg. Absolutt alt. Jeg er din helt til døden skiller oss, samme hva som måtte skje. Du er det beste som har hendt meg noen gang. Den beste og viktigste delen av livet mitt. Herregud, det finnes ikke ord for hva jeg føler for deg. Banner Vida fordi jeg tenkte meg det. Jeg har lenge hatt en viss anelse om at du er forelsket i meg, så det er utrolig herlig å få det bekreftet. Følelsene er absolutt gjensidige, kjære. Du er det best som noen gang har skjedd meg, det lover jeg deg. Jeg elsker deg. Glem ordene, bare kyss meg. 1
felicity Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Oh My Fucking God, det der er noe av det vakreste jeg har lest! Banner Latias fordi da tenkte du vel riktig, vil jeg anta. Jeg har alltid vært stormforelsket i deg. Helt fra første øyeblikk. Følelsene mine blir sterkere for hver eneste dag som går. Hvis du bare visste hvor utålelig lyst jeg har til å kysse deg, og sove med deg, og tilbringe hele resten av livet mitt tett inntil deg, hadde du sannsynligvis besvimt av overbelastning. Dette er skadelig. Men jeg elsker det. Og jeg elsker deg. 1
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å gjøre ting veldig vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå