Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Banner DS fordi adjø. Nu skal jeg lage pannekaker, pakke, dusje, se Prison Break, rydde og ta oppvask og gjøre meg klar for reising. Alt før 14:30, ønsk meg lykke til. :p

Banner LLama for å ikke hate meg! :love:

Endret av Stian Aarskaug
Skrevet

Banner Chillax for å være likeglad. :dontgetit:

Banner Stian fordi jeg skal til byen nå, skal se om jeg får svart deg senere. :love:

Banner verdens beste og vakreste og mest fantastiske kjæreste fordi neida, jeg skal slutte å oppføre meg som en tolvåring nå. Jeg elsker deg. :love: Akkurat nå fikk jeg en så enormt overhengende trang til å kysse deg at jeg ble helt svimmel. Jeg må komme meg ut! Vi snakkes, kjære. :love:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Banner Vida fordi seriøst? Stfu, du skal ikke slutte å sende meg meldinger. Meldingene dine betyr så usedvanlig mye for meg at du ikke aner. Slutter du med det, går jeg seriøst og henger meg. Jeg elsker å bli spammet ned av kjæresten min, bare så du vet det. Du er verdens aller beste, jeg elsker deg. Kos deg masse, vi snakkes. :love:

Endret av Latias
  • Liker 1
Skrevet

Banner Aalton for jeg ødela ikke, asfalten ødela. Ble en liten krasj når framdekket nermest eksploderte... Dog det var på den gamle sykkelen, har ikke montert på den nye enda. Men det skal jeg nu! :)

Skrevet

Banner Aalton for da var den dritten montert, plaststripsene får jeg kappe av senere..

Tror ikke det blir noe sykling på meg idag, ser ut til at det blir regn. Får kappe opp noen plater mens jeg kan kankje? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...