Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Knut fordi flott at du synes dette var god underholdning da. Snakkes. :)

Stfu, Vida. Jeg fikk kjeft takket være din siste PM. Og jeg får liksom aldri kjeft.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Latias fordi du vet godt at jeg mye heller vil legge meg på deg enn på fryseren. Fy faen i satanhelvetes innerste djevelsirkler, dette er uutholdelig! :cry:

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi liker du meg virkelig bedre enn fryseren? :love:

Hah, fryser! Der fikk du! Vida er min! :D

Fy faen i satanhelvetes innerste djevelsirkler!

:ohmy:

Brb, må revurdere forholdet vårt.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg liker deg bedre enn absolutt alt. :love:

Revurdere forholdet? Stfu, det var du som ville lære deg å banne på nordnorsk. Unnskyld at jeg følger opp. :cry:

• Liker 2
Skrevet

Banner Sjur for å være kåt! :ohmy:

Banner Vida fordi ditto! Og du kan legge deg på meg når som helst. :love:

Jeg hadde håpet at du ville banne enda mere siden jeg sa jeg skulle revurdere forholdet, men neida. :(

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg er tretten om under en uke. :cool:

Banner Sjur for å være kåt! :ohmy:

Banner Vida fordi ditto! Og du kan legge deg på meg når som helst. :love:

Jeg hadde håpet at du ville banne enda mere siden jeg sa jeg skulle revurdere forholdet, men neida. :(

Banner Latias #1 fordi det er jeg også, så stfu.

Banner Latias #2 fordi mener du virkelig det? Åh, jeg som ikke trodde jeg kunne bli lykkeligere nå! :cry::love:

Banner Latias #3 fordi jeg vet ikke helt om det er så lurt at jeg banner mer nå. Prøver å skjerpe inn språket siden jeg snart emigrerer til Østfold.

• Liker 1
Skrevet

Banner Sjur fordi neivel da... Hva med selveste Samsaya? Hun bor like ved! :love:

Banner Latias fordi jeg er tretten om under en uke. :cool:

Banner Latias #1 fordi det er jeg også, så stfu.

Banner Latias #2 fordi mener du virkelig det? Åh, jeg som ikke trodde jeg kunne bli lykkeligere nå! :cry::love:

Banner Latias #3 fordi jeg vet ikke helt om det er så lurt at jeg banner mer nå. Prøver å skjerpe inn språket siden jeg snart emigrerer til Østfold.

Banner Vida #0 for å skryte av at du er eldre enn meg.

Banner Vida #1 fordi er du kåt? Seriøst? Du er ikke enda en tenåring engang, skjerp deg.

Banner Vida #2 fordi ja, jeg mener det. Du kan gjøre hva som helst med meg. :love:

Banner Vida #3 fordi ok. Er det der kjæresten din bor? Greit. Det har vært hyggelig. Flytter til Troms jeg.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg har all grunn til å skryte, du har ikke kustus på meg så jeg får være akkurat så kåt jeg vil, daaaamn jeg vil ligge oppå deg akkurat nå, og alt sør for polarsirkelen er Østfold; det var det første jeg lærte da jeg kom til verden. ;)

• Liker 1
Skrevet

Banner Vida fordi gi meg én god grunn er du snill, jo jeg har kustus på deg ellers er jeg en tøffel, stfu nå har du hisset meg opp; du må slutte å være så deilig, det er det dummeste jeg har hørt; hva slags skoler har dere der oppe i Vest-Agder?

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi det er da grunn god nok at jeg blir tenåring før deg; greit at du har kustus på meg, men bare fordi du er så forbanna deilig; stfu selv, du hisser meg opp absolutt hele tiden; det der reinspikka fakta i Nord-Agder, takk. Bor du i Øst, så bor du i Øst. Deal with it. :p

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...