Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banner Latias fordi det er jo en fryktelig opplevelse i seg selv. :cry: Du aner ikke hvor takknemlig og lykkelig jeg er for at du ikke er skadet! :cry:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner Dermus fordi stfu. :no:

Banner Vida fordi det går bra med meg. Håper det går like bra med resten av byens befolkning, og ikke minst de som var midt oppi det hele. Går heldigvis bra med Stoltenberg også.

Skrevet (endret)

Banner Dermuszdel fordi du skal faen meg bare holde kjeft. :cry:

Banner Latias fordi jeg gir faen i Stoltenberg så lenge du har det bra. :cry: Har du posttraumatiske lidelser eller andre psykiske traumer? Skal jeg komme?

Endret av Vida
  • Liker 1
Skrevet

Banner Dermus fordi er Siv Jensen virkelig så desperat? :ermm:

Banner Latias fordi jeg gir faen i Stoltenberg så lenge du har det bra. :cry: Har du posttraumatiske lidelser eller andre psykiske traumer? Skal jeg komme?

Banner Vida fordi lidelser? :ohmy: Neh, de eneste gangene jeg lider er når jeg ikke får snakket med deg. :cry: Jeg er bare rystet og sjokkert. Hadde vært evig takknemlig om du tok turen. :love:

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg er sjokkskadd. :cry: Hva faen er det som skjer med verden?! :ohmy: Jeg kommer så fort jeg kan, kjære, det lover jeg!

Herregud, kjæresten min! :cry:

• Liker 1
Skrevet

Stikk av, Dermuszdel, jeg gir så langt faen i ditt synspunkt!

Banner kjæresten min fordi dette er helt fryktelig! Verden er SYK! :cry: Det har den alltid vært, men dette er for mye. Herregud, jeg er så redd. Kom hit, kjære.

• Liker 1
Skrevet

Banner Latias fordi jeg ikke skjønner at folk i andre deler av landet blir redd av noe som skjer på andre siden av Norge.. Jeg har bare blitt sjokkert en gang, og det var når jeg så min egen far død. Ellers? Neh. :p

Skrevet

Banner Dermuszdel fordi jeg er hjemme. Ringte etter taxi med en gang jeg så nyhetssendingen, og betalte ham dobbelt for å kjøre fort.

JÆVELTERRORISTENE KUNNE FAEN SATAN MEG HA DREPT KJÆRESTEN MIN!!! :cry:

Banner IF for å legge merke til det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...