Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Banner Sonic1 vi ønsker deg velkommen til Bannetråden v3.
SprengeMobil Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai (endret) Banner Ciaran og Ciara for å se at Sonic1 bannet meg med en elendig grunn. Men for all del, jeg ønsker deg @Sonic1 hjertelig velkommen til Bannetråden v3! Her banner du brukeren over deg for noe hen skriver. F.eks: Banner Sonic1 for å ha begynt i Bannetråden v3. Banner SprengeMobil for å nevne denne tråden. ✅ Banner Sonic1 for å ha begynt i Bannetråden v3. Banner SprengeMobil for hei lenge siden sist :3 ❌ Endret 12. mai av SprengeMobil 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en fin og god natt.
Sviskepott Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner C&C for å ønske folk en nydelig innpakket natt med sløyfe på.
MR SPEED Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai (endret) Banner @Sviskepott takk for den du å takk for lykke til om den... Har greit den den gamle trur jeg kastet den ved et uhel...... eller den gikk i stykker da rett i søpla var litt for hard hendt da grunn angsten da Cast Puzzle 6/6 Nutcase Hjernetrim Vanskelighetsgrad 6/6 den gamle fikk den oop å igjen oxo vansklig JA Endret 13. mai av 75192 1
N-4K0 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner 75 for å hive rundt seg med ting og tang. @SprengeMobil ikke for å pirke, men siste punkt på regellista er at det ikke er nødvendig å banne den over seg for noe hen skrev, så Sonic er egentlig innafor 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner N-4K0 for vi sier god ettermiddag.
MR SPEED Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner CC ser dere he he nå snakket jeg til de nøttene her. (Min soleklare favoritt nøtter nå) (jeg gir de 10 av 10) 1
Sviskepott Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner 75192, for de der har jeg aldri sett eller smakt. Det er jeg kanskje nøtt til en gang?
N-4K0 Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner frøken Pott for at se seg nøtt til at prøvesmake disse cashewnøtter med smak av Mexico. 1
SprengeMobil Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai (endret) Banner N-4K0 for å ikke prøvesmake. Når det gjelder bannegrunner, så mener jeg mer sånn "Banner brukeren over meg for å ha et stilig profilbilde". Jeg vet at det ikke lenger er nødvendig å banne brukeren over seg for noe h*n skrev, noe som står i førsteposten. Man kan likegodt bruke fantasien sin til å finne på en god bannegrunn. Jeg ville bare forklare @Sonic1 det originale poenget med denne tråden, og jeg mener ikke å pirke eller å være streng. Endret 13. mai av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner SprengeMobil for vi er enige med deg.
Sviskepott Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Å...da må jeg visst banne de enige C&C for jeg har nok ikke fått med meg trådens mening 100%
SprengeMobil Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner Sviskepott for å ikke ha fått med seg trådens mening 100%.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Banner SprengeMobil for vi misforsto deg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå