Sviskepott Skrevet onsdag kl 17:23 Skrevet onsdag kl 17:23 Banner SM for å ikke forstå at jeg ser frem til alle de røde påskedagene og nettene, for de er veldig velkomne nå.
75192 Skrevet onsdag kl 17:27 Skrevet onsdag kl 17:27 Banner BACK IN BLACK YEAH YEAH YEAH ACDC RULLS 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:41 Skrevet onsdag kl 19:41 Banner N-4K0 for vi rocker og ruller også.
N-4K0 Skrevet onsdag kl 19:47 Skrevet onsdag kl 19:47 Banner Cia for jeg foretrekker å metalle fremfor å rocke Metal-covere av Ole Ivars hadde vært morsomt å høre
75192 Skrevet onsdag kl 20:54 Skrevet onsdag kl 20:54 (endret) Banner @N-4K0 her har du det du spurte om 🥰🥰🥰🥰 Spoiler Endret onsdag kl 21:18 av 75192 1
N-4K0 Skrevet onsdag kl 21:31 Skrevet onsdag kl 21:31 Banner 75 for takk for det du jeg syns dog Kongen Av Campingplassen er en låt som hadde passet mye bedre å metalifisere, men du trenger ikke bruke tid på å lete opp for meg, jeg kan søke selv
75192 Skrevet onsdag kl 22:06 Skrevet onsdag kl 22:06 Banner Dansken trykk på spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Du måtte trykke da @N-4K0
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 23:05 Skrevet onsdag kl 23:05 Banner N-4K0 for å kalle 75192 for Tergern, og for å ha trykt på alle spoilerne til 75192, og for å skrive norske sangtitler med stor forbokstav i hvert ord (som ser teit ut IMO).
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 01:22 Skrevet torsdag kl 01:22 Banner SprengeMobil for vi synes at 75192 poster knallbramusikk over her.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 02:48 Skrevet torsdag kl 02:48 Banner Cia for å banne Spre som syns sangtitler med stor forbokstav i hvert ord ser teit ut. Spoiler Jeg mener at stor forbokstav i hvert ord er den riktige måten, siden en tittel blir som et navn og navn alltid skal ha stor forbokstav/initial. Jeg kan "til nød" godta kun små bokstaver, hvis artisten velger å skrive det sånn. Jeg registrerer at "mellomord" som "the" som oftest skrives med små bokstaver, men jeg syns det virker mer/mest sammenhengende når det skrives "likt" over hele linja. Jeg syns også låtinfo skal/burde skrives i formen artist - tittel (evt. mix/remix) og ikke tittel (evt. mix/remix) - artist, men det er mitt syn. (sistnevnte på YouTube o.l., i Spotify og andre musikklyttingsapper er det mer logisk at artist og låttittel er separat)
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:37 Skrevet torsdag kl 03:37 Banner N-4K0 for vi har ikke tenkt på dette en gang.
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 03:55 Skrevet torsdag kl 03:55 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ha lest N-4K0s spoiler, som jeg også har gjort. Når det gjelder skriving av sangtitler, så mener jeg at norske sangtitler bør skrives med stor forbokstav, men ikke i hvert ord. Det var dette jeg påpekte lenger opp. På engelsk skal man skrive sangtitler med stor forbokstav i hvert ord. Noen ord skrives med små bokstaver, som the, in, of, for, a og on. I mange tilfeller er det artisten selv som skriver sangtitlene sine på sin måte, vanligvis med små (all lowercase) eller store bokstaver (all caps), men også med merksnodig bokstavleking. Så, etter min mening når det gjelder norske sangtitler synes jeg at Kongen av campingplassen ser bedre ut, mens Kongen Av Campingplassen ser teit ut. Det var kun norske sangtitler jeg påpekte. Endret torsdag kl 04:22 av SprengeMobil
Sviskepott Skrevet torsdag kl 10:02 Skrevet torsdag kl 10:02 Banner @75192 for å ha sneket i køen oppi der.
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 12:49 Skrevet torsdag kl 12:49 Banner Sviskepott for å se at 75192 kalte meg N-4K0 og å ha terget meg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:50 Skrevet torsdag kl 13:50 Banner SprengeMobil for vi så også at 75192 var i tergehumør.😉😉
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 15:04 Skrevet torsdag kl 15:04 Banner Ciaran og Ciara for å også ha sett det.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 20:04 Skrevet torsdag kl 20:04 Banner SprengeMobil for vi kan bekrefte at det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå