N-4K0 Skrevet søndag kl 15:00 Skrevet søndag kl 15:00 Banner Cia for jeg kom hjem i gårkveld og fant et rådyr ved ytterdøra 🥰
75192 Skrevet søndag kl 16:55 Skrevet søndag kl 16:55 (endret) Banner Dansken svensken ikke norDmannen as. Du er blitt helt ?????????????? grusete tomseteb ??????. @N-4K0 Kjønner lite nå fra deg nå hm lurer hva etyr saaa evirt oooh lyyyyyuoi essssazytrolymt @N-4K0 Lynet mc n+4ko queen 😎 brom brom brom SKRIVE NORSK IKKE DANSK DU ER NORSK.... FORUM DU PÅ ER NORSK DA SLUTT Å TULL 😡 PLZ Endret søndag kl 16:58 av 75192
N-4K0 Skrevet søndag kl 18:07 Skrevet søndag kl 18:07 Banner 75 for jeg skriver av og til i en litt eldre stil, noe jeg syns er litt morsomt, men det er langt ifra dansk. Jeg driver ikke med tull når det gjelder denne typen skriving, og til info så hater jeg dansk.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 19:21 Skrevet søndag kl 19:21 Banner N-4K0 for vi synes at rådyr er fine dyr.🦌🦌🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner 75192 for vi sier oss helt enige.🦌🦌🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg sier også helt enig.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner SprengeMobil for vi synes at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her i Bannetråden v3.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner Cia for brikkemannen tror visst jeg har blitt dansk 🤔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Banner N-4K0 for vi tenker at det er ennå godt at han ikke tror at du har blitt en gammeldansk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå