Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner N-4K0 for vi ser at du har fjaset deg til å bli førstemann til å banne på side 10897 i Bannetråden v3. 1
N-4K0 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner Cappucciaran og Cappucciara for jaggu har jeg så 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner N-4K0 for vi digger de nye kallenavnene Cappucciaran og Cappucciara. 1
75192 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner CC de får noen kalle navn her knoll å tott nå fra meg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Banner 75192 for da gir vi deg kallenavnet Kaptein Vom. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar CC, banner dere for jeg har kost meg med streamen min igår selv om spillet kræsjet.
N-4K0 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner Sycen for jeg skal sette opp den nye pc'n min nå i dag, etter noen dager med somling. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) hvis 75 ikke vil ha navnet Kaptein Vom, kan dere bruke det på meg, det passer (dessverre) bra
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner N-4K0 for det passer bra, selv om vi tenkte mer på deg som Megleren i tegneserien Knoll & Tott.
Sviskepott Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner C&C midt på morrakvistens aller tidligste gry. Nemlig!
N-4K0 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner 75 for å ha et meget godt poeng, Pott er vår lokale solstråle evt. kan hun være vår egen Månestråle 1
Sviskepott Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar (endret) Ååååå...så hyggelig sagt! Jeg banner N-4 for innspill og tillater slike benevnelser om dere vil ...og takker Tallmannen for all slik koselig vennlighet på en gang. Takk! Endret 12. januar av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner Sviskepott for vi venter på og gleder oss til våren, for den er vår favorittårstid. 1
N-4K0 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner Cia for jeg venter også på vinterens ende og vårens begynnelse! 1
Sviskepott Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Her kommer jeg svinsende og banner lett en @N-4K0 og påstår at JEG er vårens aller spedeste begynnelse!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner Sviskepott for vi har våren som vår favorittårstid nummer en, og høsten som vår favorittårstid nummer to. 1
75192 Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar Banner CC de synes det good natt da alle kvinner å menn da ❤️❤️❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå