Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden N-4K0 skrev (13 timer siden): Banner Pott for å redusere meg til denne personen 😢 Kongelige og andre der oppe kalles høyttravende ting, men vi andre er mudbloods og da blir det noe annet, men vi er i samme fine bås. Jeg mente det godt dessuten. MR SPEED skrev (1 time siden): Banner CC Hils vår egen Krusty the Clown 🤪😜😝 Hyggelig at du presenterer familiemedlemmer for oss. Banne meg velkommen er han. 2
MR SPEED Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner @Sviskepott You say it's your birthday ❤️❤️❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg banner blidt MR SPEED mens jeg hopper opp og ned og klargjør meg for en bursdagsfest! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner Sviskepott for vi ser at MR SPEED kommer med bra musikk her nå.♥️♥️♥️♥️ 2
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner Cia for å tvinge meg til å iføre meg headset og stenge ute lyden av kjedelig 60-tallsmusikk med heftig trance 1 1
MR SPEED Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner KRUSTY THE CLOWN Nå er han clown da 1 1
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner både MR SPEED og MR KRUSTY for å lage litt halloy i den fargerike tråden! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Sviskepott for vi er helt enige. 1
Sviskepott Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Nattbanner C&C, for her er så stille...så hvor er de egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå