Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:07 Skrevet torsdag kl 18:07 Banner N-4K0 for vi sammenligner god musikk med vin, den trenger en god årgang. 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:10 Skrevet torsdag kl 18:10 Banner Cia for jeg er meget uenig i Deres fremstilling av musikksmak, må dere være klar over 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:15 Skrevet torsdag kl 18:15 Banner N-4K0 for vi synes at det er bra at alle ikke har den samme musikksmaken, for da hadde verden blitt kjedelig.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:15 Skrevet torsdag kl 18:15 Banner Cia for det er absolutt sant... spesielt hvis alle hørte på pre-1970-musikk 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:19 Skrevet torsdag kl 18:19 Banner N-4K0 for det er vi 100% enige i.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:21 Skrevet torsdag kl 18:21 Banner Cia for jeg var hos tannlegen i dag for min årlige sjekk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:36 Skrevet torsdag kl 18:36 Banner N-4K0 for vi var hos tannlegen forrige torsdag, vi hadde noen små hull begge to, og vi hadde også veldig mye tannstein begge to.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:41 Skrevet torsdag kl 18:41 Banner Cia for jeg har (overraskende, for å være ærlig) ikke fått noen hull siden sist men det blir som regel tannsteinfjerning. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:19 Skrevet torsdag kl 22:19 Banner MR SPEED for vi elsker John Lennon.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden CC, banner dere for jeg vurderer og høre på kroppen min, den vil at jeg skal sove. 😌😌 Jeg personlig har litt løst og holde meg våken helt til i kveld. Jeg har allerede våket 4 ganger i august. 🤔🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi tenker at det kan være lurt å lytte til kroppen, vi skulle også vært flinkere til å lytte til kroppene våre enn det vi er. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner MR SPEED, for vi ser at du forteller oss, hva du lytter til.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner CC Vr spillet Apex Construct er vr spill ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner MR SPEED for vi forstår at det er VR spill for alle pengene på deg nå.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Cia for jeg må begynne å Minecrafte igjen snart, har ikke vært inne i det spillet siden 19. mai. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner N-4K0 for å nevne noe som vi to ikke har så god peiling på.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå