Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner SVISKA i morgen blir sløse med penger på taxi jo det er råååååå dyrt men må det skal få reparert Tour pro 2 høre proper til musikk kan bare ta de med Elkjøp butikk utta for Fredrikstad DA I MORGEN i dag må til legen øya da å må fixse mine Tour pro 2 lyden er helt topp opp helt opp sorry vet ikke helt Åsen skrive det der andre øre proppen er lyden på bånd å får ikke skrud opp lyden koster 2750.kr 

så taxi til onsdagen må til da for å fixse Tour pro 2 da 😃👍
glemte helt jeg hører myyyyyye på musikk da

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Banner 4K nei ikke 100% rett da @N-4K0 men du har litt rett går mye i musikk nei de ble ikke ødelagte er veldig forsiktig med tinga jeg har exe den første PlayStation 1 den grå fungerer 100 feilfritt ennå å det samme med det orginale resident evil 1 som er på cd du må sikte selv det virker 110% feilfritt det kom ut 1996 trur usikker litt der er så forsiktig att du hadde ikke fått tatt på det 🥴, over  til @Entern du savner sikkert Lego bilder her lr41🤪 å er batteri i Electric, Light Brick som den heter er en plastikk box i plastikk som lyser satt inn plastikk foran batteriene så de ikke blir brukt opp Lego nr 6370964  se ettter skrive inn på Google Lego nr 6370964 Electric, Light Brick ONE 😃da finner du mere info da 😃

IMG_2686.jpeg

IMG_2689.jpeg

IMG_2690.jpeg

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...